Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hard geluid ventilator(en) van computer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hard geluid ventilator(en) van computer

Sinds een week maakt mijn computer een hoop herrie (ik denk door de ventilator). Hij is een jaar lang nagenoeg geruisloos geweest. Sinds kort een paar minuten rustig, dan een paar minuten ventilator(en) hoorbaar, paar minuten stil en dan soms een behoorlijke herrie van de ventilator(en).
    Heb via configuratie...>energiebeheer de computer na een paar minuten op standby gezet maar dat helpt niet.
    Heeft iemand een idee hoe ik mijn computer weer wat "geruislozer" krijg ?

Maak 'm eens open. Kijk eens of je veel stof ziet binnenin. Zo ja, haal het dan weg met een lange, zachte kwast, en zuig het op met een stofzuiger.
    Uiteraard de stroom eraf halen voordat je 'm openmaakt. Tik ook even een verwarmingsbuis, of de aardpin van een stopcontact aan, om jezelf te ontladen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
      Uiteraard de stroom eraf halen voordat je 'm openmaakt. Tik ook even een verwarmingsbuis, of de aardpin van een stopcontact aan, om jezelf te ontladen.
      Informatie: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=23330

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Probleem is opgelost.
        heel hartelijk dank.
        Jules

Comment

Perféct!

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X