Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paar toetsen doen het niet.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Paar toetsen doen het niet.

Hallo iedereen,

Ik heb een paar dagen geleden een probleem met een paar toetsen van de toetsenbord van mijn laptop.

Ik weet niet precies wanneer dit is begonnen, maar toen ik probeerde een paar vensters van de Internet af te sluiten met de sneltoetsen Alt+F4, bleek dat het toets F4 niet reageert, daarna heb ook ondekt dat de toetsen F2,F8 en F10 het ook niet deden. Ik heb een Packard Bell Easynote W3420.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Bij voorbaat dank.

Kijk eens bij Apparaatbeheer of je daar uitroeptekens of vraagtekens ziet staan.

Comment

al de andere toetsen doen het wel behalve die ik heb genoemd.

Bij Apparaarbeheer zie ik nergens een uitroepteken of vraagteken.

Comment

Heb je niet ergens een functie aangezet, waardoor de F-toetsen zijn veranderd in hotkeys? Bijvoorbeeld de (paarse) tekst die er bij staat.

Comment

Ik weet niet wat je bedoeld, maar als ik bv de volume wil veranderen dan moet ik op Fn+(F3 of F4) gebruiken, dus in mijn geval gaat de volume omlaag en niet omhoog omdat F4 het niet doet, maar bij F2 en F8 zit die functie er niet op (Fn) dus ik weet niet wat er aan de hand is.

Comment

Heb je een FN-functie toets-functie?

Edit:
            Ja dus.
            Kan het zijn dat deze functie ingeschakeld staat, permanent?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Heb je een FN-functie toets-functie?

Edit:
              Ja dus.

Kan het zijn dat deze functie ingeschakeld staat, permanent?

Edit:
              Nee dus. Als ik de volume omlaag wil; moet ik op de Fn toets drukken en op F3, dan pas gaat ie omlaag(als ik F3 alleen gebruiken bij IE krijg het venstertje Zoeken tevoorschijn), maar omhoog lukt niet omdat F4 het niet doet.

Bij F2 en F8 kan je de Fn functie niet gebruiken, en die doen het ook niet. Als ik bij het opstarten naar de BIOS wil graag reageert de F2 toets niet en kan ik niet bij de bios. Is er een andere manier ? Ik heb een Packard Bell Easynote W3420.

Het is een beetje ingewikkeld, ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Bedankt voor elke reactie.
              Last edited by karama12; 07-03-08, 09:27.

Comment

Als ik het zo goed begrijp werken alle F-toetsen met even getallen niet.
                Werken die echt helemaal nóóit, of alleen niet in combinatie met een toets als ALT of Fn?
                Aan je BIOS-verhaal te horen, werken ze helemaal nooit. Dan ga ik toch denken aan een probleem met de hardware.

Comment

Over F-toetsen met even getallen, F12 doet het wel.

Ik denk dat ik toch bij de goeie forum mijn vraag stel??? of moet ik ergens anders mijn vraag stellen???

Comment

Werken de toetsen überhaubt wel? Anders denk ik dat de vraag beter op zijn plek is in "software".

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

De toetsen werken gewoon, in combinatie met/zonder ALT/Fn, ze werken gewoon niet. Ik weet niet wat ik moet doen, is het nou een hardware- of software probleem??

Graag iemand die me dit duidelijk kan maken, alvast bedankt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X