Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canon MP 520

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Canon MP 520

Ik ben van plan om een nieuwe printer te kopen, namelijk de Canon mp 520.. (dezelfde als de Canon Pixma 520 neem ik aan), nu is mijn vraag of ik deze printer d.m.v. een bijgeleverde USB kabel op MIJN laptop kan aansluiten en installeren en gebruiken etc. en daarnaast OOK op de laptop van mijn vriendin kan installeren en gebruiken etc?

en dat ik dus gewoon om en om de usb aansluiting van de printer in mijn laptop, dan wel in haar laptop kan doen en dat de printer dan op beide laptops werkt! is dit mogelijk? iemand die hier wat meer verstand van heeft?

een klein 2e vraagje.. voor de 4 inktcartridges (zwart, cyaan, magenta en geel) ben ik een kleine 50 euro kwijt.. hoelang (of hoeveel afdrukken) gaan deze cartridges ONGEVEER mee? aangezien we beide studenten zijn en dus niet het geld hebben om (bij wijze van spreken) elke week nieuwe cartridges te kopen.

bvd!!

Als je op beide laptops de installatie procedure volgt, kun je wisselen met de printer. Ik heb zelf de Canon MP610 ik heb hierin 1 extra cartridge zitten, speciaal voor foto adrukken. Ik print best wel veel dvd-hoesjes uit. Ik heb de printer schat ik nu een maand of vier en ben nog steeds met de meegeleverde cartridges bezig. Zwart begint nu wel op te raken.

Hoe snel je cartridges leeg zijn, hangt ook van de afdruk kwaliteit af. Stel je hoge eisen, dan gaat het ook sneller op.
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

ik ben ook van plan om inderdaad veel dvd hoesjes te gaan printen en veel voor school (zit op grafische opleiding), heb dus ook veel kleur nodig. Maar goed, het valt dus wel mee! In ieder geval bedankt! En dat foto's printen zal wel sporadisch gebeuren. Ga ik morgen die printer aanschaffen..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X