Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Print spool service niet actief, mijn voeten!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Print spool service niet actief, mijn voeten!

Sinds enkele minuten geeft hij dit signaal door aan mij. Ik heb gisteren en voorgaande weken verschillende keren kunnen printen met die printer.

Nu, opeens geeft hij die bericht en kan ik niets meer doen, printer service loopt vast. Ik heb al geprobeerd om die spool service "automatisch te doen starten", maar absoluut geen verschil.

Na een tijdje verwdijnen de 2 printer iconen (Printers en faxapparaten, configuratiescherm) en kan ik er ook geen bijvoegen/verwijderen, omdat steeds dat onnozel bericht komt.

Hoe is dit op te lossen

Is dit probleem zo zeldzaam dan?

Comment

Print spool service niet actief, mijn voeten!
      Wat een rare foutmelding? Zeker in het achterhoofd genomen dat een besturingssysteem geen voeten heeft.

Hoelang doet dit probleem zich al voor?
      Heb je in het verleden wel kunnen printen?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Dat is het hem net, de printer is vrij oud. Maar niet tegenstaande heeft hij al verscheidene malen geprint (printer: HP 930c)

Dan plotseling, liep iets vast. Het is toch nog gelukt om die foto af te printen, daarna was het kwaad geschied.

Heel vreemd, bij het opstarten geeft hij zo "random" als ik het internet of met iets bezig ben een foutmelding: Spool service heeft een probleem veroorzaakt 'vermelden of annuleren'.

FAK Zal vooral vermelden als niemand een respons geeft!!

hebt u toevallig een oplossing?

Comment

Wat is nu de -exacte- melding die je krijgt want die voeten hebben er niet veel mee te maken, of wel .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Wanneer ik naar 'printers en faxapparaten' ga, staat er nu geen enkele icoon meer (er stonden er 2 in van 2 verschillende printers, een HP 930c en een HL-1470N brother.

Wanner ik dan op 'printer toevoegen druk, krijg ik letterlijk "Kan de bewerking niet uitvoeren, printer spool-service is niet actief (en is ook niet actief te maken via manuele knoppen).

Ten tweede, zoals ik al schreef meldt de PC onverwachts, meestal wanneer ik de PC opstart, die foutmelding op mijn bureaublad, je kent dat wel, zoiets als wanneer internet explorer vastloopt, en dan na het 'programma reageert niet', komt er dan meestal zo'n soort excuse venster. Bon, dit gebeurt spontaan met die printer spool-service.

Meer kan ik echt niet neerschrijven, er is gewoon ook niet meer om te zeggen
            Last edited by astral; 15-03-08, 21:17.

Comment

SPooler sysbstystem app.

Er is een fout opgetreden

'Rapport verzenden' 'niet verzenden'

Comment

Oplossing van Microsoft:
                amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X