Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen controle over beeldscherm, springt van boven naar onder.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geen controle over beeldscherm, springt van boven naar onder.

Ik had gisteravond plots geen controle meer over mijn beeldscherm. Het sprong de hele tijd. Vreemd, want als ik de muis op de taakbalk zette, stopte het springen. Maar zo gauw ik wat wilde schrijven, begon het weer. Ik dacht eerst aan een virus en heb gescand met AVG en Adaware. Niks. Alleen las ik: shell32.dll changed. Kan iemand me s.v.p.uitleggen wat dat betekent?? Ik heb vanmorgen een logje geplaatst , maar dat is schoon. Wie weet wat het kan zijn?? Of is het beeldscherm aan vervanging toe?? Ik moet eens opletten, want ik heb het nog eens gehad. Dat is dan geweest als de p.c. wat langer aanstond. Want nou staat hij pas net aan en ik kan gewoon alles weer doen. Wie weet hier wat meer over te vertellen?? s.v p.

Shell32.dll is een legitiem bestand en doet niks kwaad. Sterker nog, shell32.dll ben je liever rijk dan kwijt . Volgens mij geeft avg aan dat shell32.dll veranderd is doordat je recent een microsoft (update) hotfix heb geinstalleerd?

De melding is in ieder geval niets om je zorgen over te maken en heeft niet te maken met het beeldscherm probleem. Als de problemen met de monitor aanhouden dan moet je nog maar eens aan de bel trekken. Ik zie geen direct verband met shell32.dll, spyware of een virus waardoor je monitor opeens gaat knipperen. Heb je de kabels van de monitor naar de pc al goed gecontroleerd etc?

Comment

hallo danger, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb al gekeken, maar de kabels zitten er goed in. Ik snap het ook niet, hoe het kan. Maar het shell....heeft er dus niks mee te maken. Weten we dat ook weer. Als het weer gebeurd, trek ik weer aan de bel. Maar hopelijk hoeft het niet. Momenteel gaat het goed. Misschien toch als hij warm wordt??????

Comment

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Om wat voor monitor gaat het? Merk/type/bouwjaar?

Comment

Ik heb het ff nagekeken en de monitor is alweer dik 4 jaar oud...oeps
          Het is een Packard Bell 17 inch. Maar gisteravond geen probleem gehad. Ik zie wel.

Comment

Vreemd; een paar dagen geen last gehad en eergisteren weer wel plots.
            Heb de p.c dus maar uitgezet. Gisteren en vandaag weer normaal

Comment

Heb je een andere monitor bij de hand? Probeer die anders aan te sluiten.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X