Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Printer print niet vanaf laatste pagina

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Printer print niet vanaf laatste pagina

Hallo,
    Ik heb een probleem met mijn printer. Het betreft hier een Canon MP 600
    Als ik een project heb uitgetypt op de computer en ik wil deze uitprinten dan begint mijn printer met het printen vanaf de eerste pagina, waarna dus het hele project achterstevoren op 1 stapel komt te liggen.

Is dit probleem ook op te lossen? want dit is vrij irritant aangezien ik nu dus alles vanaf pagina 1 handmatig op volgorde moet leggen.

Ik had al gekeken bij de voorkeursinstellingen van de printer in het configuratiescherm maar daar kan ik ook niks veranderen in de volgorde omdat het desbetreffende vakje grijs is! En hierdoor kan je dit vakje niet aanklikken

Bij voorbaat dank,
    :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb::thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Wat staat er bij afdrukopties? Je moet zoeken naar een kopje paginavolgorde. Het moet ongetwijfeld aanwezig zijn.

Comment

Dit staat er onder het kopje afdrukopties

Daar word ik ook niet echt wijzer uit:

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb::thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Comment

Raar, Raar, Raar. Mijn printer is zo automatisch ingesteld en in mijn opties heb ik ook een kopje "paginavolgorde" zitten waar ik dit kan instellen. Ik heb een HP printer dus ik kan niet door de Canon menu's bladeren wat het lastig maakt. Heb je de andere pagina's als profielen etc al doorzocht naar pagina volgorde? Als je dubbelzijdig aanvinkt kan je dan wel vanaf de laatste pagina aanvinken? Want dan zou de instelling dus ergens anders moeten staan. Heb je in het begin geen uitschuifmenu's waar de instelling verstopt kan zijn?

Comment

Nee ik druk in het configuratiescherm bij printers op rechtermuisknop en dan voorkeursinstellingen,
          Maar in mijn eerste post staat een circel om de optie die ik nodig heb.
          Alleen deze kan ik niet aanvinken omdat het totale vakje grijs is.
          Weet je misschien hoe ik die juist weer klikbaar kan maken?

Comment

Hmm ik ben niet helemaal scherp vandaag.

Ga in word naar Extra --> Opties --> Afdrukken

Onder het kopje afdrukopties zet je een vinkje voor het vakje omgekeerde afdrukvolgorde.

Dan zou je probleem verholpen moeten zijn .

Comment

ok gevonden,
              bedankt man

Comment

Working...
              X