Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Externe harddisk.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Externe harddisk.

Soms als ik mijn externe harddisk aanheb begint na verloop van tyd af en toe de disklamp rood te knipperen alsof er een programma gescand/opgestart wordt.Wat kan dit zijn???IK heb diverse scans gedaan en niks gevonden
    Last edited by lmk43; 11-04-08, 13:29.

Virusscanner, andere scanners, Windows zelf wil ook nog wel eens wat wegschrijven enz. Heel normaal gedrag dus.
    .

Comment

Bedankt .IK dacht dat ik spyware had op mijn externe schyf.Al typende begint nu dus de schyflamp weer rood te knipperen.Vreemd.Ik heb dus weer uit en aan moeten zetten.

Comment

Wat moet je aan en uit zetten? je externe HD??
        amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
          Wat moet je aan en uit zetten? je externe HD??
          [zeurmodus]
          lmk43 heeft gelijk hoor, hij zet de harde schijf uit en aan, dat werkt beter dan aan en uit
          [/zeurmodus]
          .

Comment

?
            Waarom moet ie dat doen, bedoel ik dus. Rood knipperen, opnieuw aanzetten, ???? Gaat dat ding stuk?
            Last edited by amiek; 13-04-08, 22:01.
            amiek

Comment

Hij hoeft het ook niet te doen, dat bedoel ik ook niet. Ik doel op de volgorde uit/aan aan/uit :-)
              .

Comment

Ach zooo.
                Nou ja, hoe dan ook, er is met die HD iets niet goed, als je hem steeds uit en weer aan() moet zetten. Rode lampjes die gaan knipperen enzo, dat klopt niet. En wat bedoel je met uit/aan zetten? Usb eruit en weer erin of wat? Wordt ie niet meer herkend door Windows? Leg het eens wat beter uit.
                amiek

Comment

De externe disk wordt wel herkend.Feit is dat mijn externe harddisklampje af en toe rood knippert.Als ik de externe harddisk weer uit en aan doe{dus niet de kabel eruit}maar via de schakelaar dan werkt de harddisk weer goed.maar heb ik af en toe weer{niet altyd} dat rode knipperende lampje

Comment

Maar als je verder geen problemen mee hebt, is dat dan toch goed? Ik heb hier zon Western Digital Elemants van 500Gb liggen, en die is ook (constant) aan het denken

Comment

Als het lampje knippert, heb je dan nog wel toegang tot de schijf?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik heb wel toegang tot de schyf.Wel gaat mijn mediaplayer ook af en van skin mode naar gewone full-mode.Eergisteren kreeg ik in de linkerbovenhoek tydens een update van windows een klein scherm met bezig instellen van personal settings??? of zoiets.Ik weet niet wat dat precies was
                        Last edited by lmk43; 15-04-08, 17:20.

Comment

Dan zou ik hem niet steeds aan en uit zetten, hoor. Gewoon laten knipperen. Draai het lampje desnoods van je af, als je het vervelend vindt.
                          amiek

Comment

Wel gaat mijn mediaplayer ook af en van skin mode naar gewone full-mode.Eergisteren kreeg ik in de linkerbovenhoek tydens een update van windows een klein scherm met bezig instellen van personal settings??? of zoiets.Ik weet niet wat dat precies was

Hoe zit het dan daarmee

Comment

Dat heeft lijkt mij niets met het knipperende rode lampje te maken.
                              amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X