Soms als ik mijn externe harddisk aanheb begint na verloop van tyd af en toe de disklamp rood te knipperen alsof er een programma gescand/opgestart wordt.Wat kan dit zijn???IK heb diverse scans gedaan en niks gevonden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Externe harddisk.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk BerichtenWat moet je aan en uit zetten? je externe HD??
lmk43 heeft gelijk hoor, hij zet de harde schijf uit en aan, dat werkt beter dan aan en uit
[/zeurmodus].
- Citaat
Comment
-
Ach zooo.
Nou ja, hoe dan ook, er is met die HD iets niet goed, als je hem steeds uit en weer aan() moet zetten. Rode lampjes die gaan knipperen enzo, dat klopt niet. En wat bedoel je met uit/aan zetten? Usb eruit en weer erin of wat? Wordt ie niet meer herkend door Windows? Leg het eens wat beter uit.
- Citaat
Comment
-
De externe disk wordt wel herkend.Feit is dat mijn externe harddisklampje af en toe rood knippert.Als ik de externe harddisk weer uit en aan doe{dus niet de kabel eruit}maar via de schakelaar dan werkt de harddisk weer goed.maar heb ik af en toe weer{niet altyd} dat rode knipperende lampje
- Citaat
Comment
-
Ik heb wel toegang tot de schyf.Wel gaat mijn mediaplayer ook af en van skin mode naar gewone full-mode.Eergisteren kreeg ik in de linkerbovenhoek tydens een update van windows een klein scherm met bezig instellen van personal settings??? of zoiets.Ik weet niet wat dat precies wasLast edited by lmk43; 15-04-08, 17:20.
- Citaat
Comment
-
Wel gaat mijn mediaplayer ook af en van skin mode naar gewone full-mode.Eergisteren kreeg ik in de linkerbovenhoek tydens een update van windows een klein scherm met bezig instellen van personal settings??? of zoiets.Ik weet niet wat dat precies was
Hoe zit het dan daarmee
- Citaat
Comment
Comment