Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laad tijd scherm

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laad tijd scherm

Hallo allemaal

ik heb nu een computer die 2jaar oud is en het probleem is nu dat als ik men computer opstart dat het 16 min tot langer duurt vooraleer ik beeld krijg op mijn scherm ook als krijgt die stroom .

Eens scherm geladen zijn men kleuren nogal donker en dan gaan ze weer normaal.

Iemand enig idee hoe dit komt?

MvG Gregory

Probeer de monitor eens op een andere PC, dan weet je zo of het aan de monitor ligt of toch aan de PC.
    .

Comment

ik zal dat deze avond op mijn oude computer eens proberen

Comment

mischien te koud in de kamer dat ie langer moet opwarmen?

Comment

denk het niet want ik laat bv men computer aan en men scherm uit en ga dan naar beneden en laat alles boven aan zoals verwarming enzo en als ik weerkom en ik doe men scherm weer aan moet ik weer enkele min wachten.

Comment

'Enkele' minuten of ruim een kwartier?
            Een opwarmtijd is normaal, zeker voor oudere schermen. Vaak moeten ze ook 'bijkleuren'. Een kwartier een zwart beeld (zoals je in je eerste bericht suggereert) is natuurlijk niet de bedoeling.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

het is dus een kwartier dat ik moet wachten totals men scherm is geladen

maar men neef zei iets van de kabel

zou het dat kunnen zijn of niet?

mvg Greg

Comment

ik heb nu eens men oud scherm gebruikt van mijn oude computer en daar is men scherm direct aan
                maar men neef heeft een nieuwe kabel gekocht voor myn scherm we zullen zien wat het heeft e

hopelijk is het dat anders lach ik men neef uit omdat het zijn werk is met computers te werken enzo

Grtz Greg

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X