Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend: USB hub doet het niet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dringend: USB hub doet het niet

Hallo iedereen,

Even een nogal dringende vraag (wegens mogelijkheid nog terug te brengen naar winkel). Ik heb vandaag een USB hub gekocht (Belkin USB 7-port plus hub), aangezien ik slechts twee USB-poorten op mijn computer heb, wat nogal weinig is. Aansluiten vormde geen probleem (PC installeerde de hub), maar er vervolgens een USB apparaat opsluiten werkt niet. Mijn computer (Dell Inspiron 1150) herkent geen enkel apparaat. Zo wordt mijn externe harde schijf, muis, etc. bvb. niet als aangesloten weergegeven. In de handleiding staat het volgende: "Stuurprogramma's voor hi-speed USB 2.0 hubs worden doorgaans met USB 2.0 PCI-upgradekaarten meegeleverd en samen met de stuurprogramma's van PCI-kaarten vooraf al geïnstalleerd. Vraag de leverancier van uw PCI-kaart om een recent USB 2.0 stuurprogramma als de upgradekaart is gekocht voordat de ondersteuning van hi-speed hubs werd geïntroduceerd". Nu denk ik wel dat ik USB 2.0 ondersteun, maar zeker weet ik het niet. Enig idee wat ik moet doen?

Bedankt alvast!

Mathias

Edit: eens herstarten en het probleem was opgelost. Stommerik die ik ben. Dit bericht kan de prullenbak in
    Last edited by mathis; 28-04-08, 18:00. Reden: Mag worden verwijderd
Sorry, you are not authorized to view this page
Working...
X