Mededeling

Collapse
No announcement yet.

utp cat 5e als telefoon kabel gebruiken

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• utp cat 5e als telefoon kabel gebruiken

even een korte vraag,

kan ik een utp cat 5e als telefoon kabel gebruiken, en zo niet welke telefoon kabel dan het beste nemen.

Woaghalz

Ja dat kan mits je op de uiteinde RJ11 stekkers zet ipv RJ45. Eventueel zijn er ook overloop stekkertjes te koop. Mocht je die vinden, vertel het me dan want ik zoek die krengen al een half jaar. Maar ik weet dat ze bestaan.

Anders kun je een 'gewone' telefoonkabel kopen bij vrijwel elke PC/electronica zaak, daar zijn niet zoveel smaken in.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Er zijn wel splitters te koop om 100 mbit ethernet (gebruikt maar 4 aders) en telefoon over dezelfde C5e kabel te kunnen gebruiken.

http://denetwerkwinkel.com/ onder Kabels & aansluitmateriaal > Koppelen & splitsen staat de TS1035.
      Last edited by Egeltje; 29-04-08, 19:20. Reden: Link werkte niet

Comment

Je link werkt niet,
        Welkom, u kunt hier inloggen
        Overigens krijg je dan wel een hele andere situatie natuurlijk .
        Kende het nog niet maar why not.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

De link is verbeterd.

Er zijn ook splitters voor 2x ethernet (100 mbit), ethernet + isdn of 2x telefoon over 1 utp kabel.

Comment

allemaal bedankt voor jullie hulp, heb inmiddels de leiding erin liggen, heb gewoon 2 aderen gepakt voor de tel lijn.

Woaghalz

Comment

Toppie .

Comment

wat betreft de verloop stekkertjes waar je het over had daar zal ik nog eens naar informeren want ik zag ze bij me op het werk liggen.

Woaghalz

Comment

Gerne!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X