Mijn brief van afgelopen zaterdag (zie http://www.nucia.eu/forum/showthread...337#post342337) heeft enig effect gehad. Ze hebben vandaag gebeld, er zouden meer problemen met het type PC dat ik heb zijn en de leverancier wil mijn huidige PC, Packard Bell IStart F9240, ruilen voor een Acer L3600-New. Toen ze belden was ik niet thuis, zodat ik niet verder heb kunnen informeren. De Acer zou qua prestatie beter zijn dan de Istart F9240, maar wel iets goedkoper. Ik heb daarom eens zitten kijken, en ik kan dit type PC alleen vinden op de site van BCC, en specificaties ontbreken. Als ik zoek naar een Acer L3600 dan vind ik wat meer resultaten, maar voor mij als leek lijkt deze slechter te zijn dan de IStart F9240. Dit baseer ik onder meer op de kleinere harde schijf (250 om 320 GB) en de snelheid (als ik e.e.a. goed begrijp, gebruikmakend van de site van intel, is de snelheid van de Acer 1.6 Ghz en die van de IStart 3 Ghz. Zo zijn er nog wel enkele dingen van de IStart die me beter lijken. Mijn vraag, is de Acer inderdaad gelijkwaardig, of proberen ze me nu goedkoop af te schepen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Comment