Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sd kaartje gewist

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• sd kaartje gewist

Mijn onderzoekende zoon van 10 heeft de sd kaart van de telefoon van zijn vader in zijn eigen smartphone gestopt en "per ongeluk" alle foto's gewist die erop stonden.

Welk programma kan ik het best gebruiken om deze te herstellen?

( ps ik weet niet of mijn vraag in de juiste rubriek staat, maar ik zag zo snel niet waar het anders zou moeten thuishoren )

alvast bedankt voor de info
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Ben benieuwd of iemand dat weet, zelf had ik daar nooit succes mee!

Comment

Als hij ze gewoon gewist heeft kan het zijn dat je zelf nog niet echt een programma nodig hebt ..
      Iedere of toch veel smartphones slaan data tegenwoordig op als tumbs die terug gezet kunnen worden ...tenzij je die files ook verwijderd hebt .

Ga naar mijn bestanden en zoek eerst naar een map die LOST.DIR heet , open die en zorg wel dat ook verborgen bestanden weergeven staat aangevinkt in je instellingen .
      Normaal zijn daar de files nog opgeslagen en kan je die zo terug zetten alleen staan ze meestal onder tumblr en wat nummers of gewoon een random nummer en staan je files niet meer onder hun oorspronkelijke naam , dus is het wat zoeken wat weke file is , lukt het niet dan gewoon even koppelen aan je pc en die zo terug zetten .
      Is LOST.DIR leeg ook nadat je verborgen bestanden weergeven hebt aangevinkt ?
      Kijk dan via je pc eerst eens in
      System.img
      Data.img
      Cache.img
      .android_secure.img
      nandroid.md5
      die vind je door naar het path te gaan van je kaart bvb deze computer => F;//
      je kan ook bestandsgeschiedenis inschakelen zo kan je in de toekomst altijd je files terug vinden
      Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Bestandsgeschiedenis (voor windows)

Als je ze nog steeds niet gevonden hebt dan download je dit programma (helemaal graits)

Recover and un-delete files with Recuva, the award-winning file recovery tool by the makers of CCleaner. Download the latest version here.

hier vind je de uitleg hoe dit programma te gebruiken

hoop dat al voldoende is , zo niet zie ik wel eens verder .
      Computers en internet ,een keur aan uitgebreide en actuele informatie....404
      Search not found.
      .

Comment

Dank voor de info, ik ga dit proberen, alleen zal dat niet op korte termijn zijn. Ik weet niet wanneer ik weer kom bij hun, maar volgens mij staat dat lost.dir inderdaad nog op de kaart, ik zal daar tzt eens gaan kijken.
        Ik was er gister maar toen kon ik niet veel uitrichten, startte de laptop op van zoonlief en pffff zat vol met malware, daar ben ik anderhalf uur mee bezig geweest en het is nog niet echt klaar, maar goed.
        ( mijn zonen wonen bij hun vader, mijn ex, vandaar dat ik er nu niet ben en hij heeft nu vakantie opgenomen om vrije tijd met hun te hebben, dus kom ik daar niet als het niet urgent is. Mijn ex en ik zijn wel gewoon goed on speaking tearms en ik regel nog wel eens dingen, maar hij zegt dat het geen haast heeft. Na de vakantie als hij weer werkt dan kom ik daar wel, dan zit ik daar bijvoorbeeld op woensdagmiddag, dan ga ik er eens aan stoeien. Ook met die laptop van zoonlief )

Zodra ik er aan bezig ben geweest dan zal ik hier weer een update geven, hoe het is afgelopen.
        In ieder geval bedankt tot zover voor deze info.
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ok geen probleem hoor , gewoon zorgen dat er niks met de map LOST.DIR gebeurt nog voor je er kan in kijken lol
          Search not found.
          .

Comment

nee dat zal niet gebeuren, mijn ex die heeft de boel nu achter slot en grendel en hijzelf heeft er geen verstand van. Ik had hem al eens gezegd dat hij die foto's op zijn laptop moest verplaatsen.
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lone_wolf Bekijk Berichten
              Als hij ze gewoon gewist heeft kan het zijn dat je zelf nog niet echt een programma nodig hebt ..
              Iedere of toch veel smartphones slaan data tegenwoordig op als tumbs die terug gezet kunnen worden ...tenzij je die files ook verwijderd hebt .

Ga naar mijn bestanden en zoek eerst naar een map die LOST.DIR heet , open die en zorg wel dat ook verborgen bestanden weergeven staat aangevinkt in je instellingen .
              Normaal zijn daar de files nog opgeslagen en kan je die zo terug zetten alleen staan ze meestal onder tumblr en wat nummers of gewoon een random nummer en staan je files niet meer onder hun oorspronkelijke naam , dus is het wat zoeken wat weke file is , lukt het niet dan gewoon even koppelen aan je pc en die zo terug zetten .
              Is LOST.DIR leeg ook nadat je verborgen bestanden weergeven hebt aangevinkt ?
              Kijk dan via je pc eerst eens in
              System.img
              Data.img
              Cache.img
              .android_secure.img
              nandroid.md5
              die vind je door naar het path te gaan van je kaart bvb deze computer => F;//
              je kan ook bestandsgeschiedenis inschakelen zo kan je in de toekomst altijd je files terug vinden
              Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Bestandsgeschiedenis (voor windows)

Als je ze nog steeds niet gevonden hebt dan download je dit programma (helemaal graits)

Recover and un-delete files with Recuva, the award-winning file recovery tool by the makers of CCleaner. Download the latest version here.

hier vind je de uitleg hoe dit programma te gebruiken

hoop dat al voldoende is , zo niet zie ik wel eens verder .
              Ik heb vandaag eindelijk hieraan kunnen werken

heb het programma gebruikt zoals je hebt aanbevolen en de meeste foto's zijn weer terug.
              De belangrijkste en mooiste toch zeker.

Dus missie geslaagd.

Het programma werkt vrij simpel en het ging niet om een heel groot bestand dus was redelijk snel klaar.
              Alleen duurde het wel even om alle foto's aan te vinken, want de meeste moest ik toch terug zetten.
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ben al blij dat de missie geslaagd is :-) , maar geen succes in de map lost.dir dus :s ?
                Recuva is idd niet zo fijn als je een pak bestanden moet aanvinken , heb zo ooit eens 4u zitten aanvinken ...was een goede les , sindsdien zijn er wachtwoorden nodig om iets te wijzigen
                Was toen ook mijn zoontje die zich had amuseren

Goede tip = een back up maken nu van je foto's lol .
                Search not found.
                .

Comment

ja, ik heb dat ook tegen zijn vader gezegd, dat hij de foto's regelmatig op zijn laptop verplaatst.
                  Zijn vader is niet zo'n computerfreak, hij is zeer basis gebruiker, mijn zoontje is dan nog beter
                  maar ik mag het altijd oplossen in geval van problemen.
                  Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
                  X