Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Videohardwarefout

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Videohardwarefout

Hoi,

Ik krijg vrij regelmatig een melding van videohardwarefout.
    Nu in de probleemoplosser van windows 7, wordt er een 4 tal weergegeven.
    Wat kan dit zijn?
    ik heb recent een nieuwe videokaart erin gezet vanwege eerdere gelijke problemen.
    Ook is de resolutie soms vreemd (of ligt dat aan mij?) omdat het beeld niet vullend is bij internet pagina's
    als marktplaats.
    Dan zijn er aan weerzijden blanco stukken en is de pagina alleen in het midden en dus niet beeld vullend.

hoe krijg ik de meldingen uit de probleem oplosser hier op het forum?

groet en bedankt...

Nu in de probleemoplosser van windows 7, wordt er een 4 tal weergegeven.
    Wat kan dit zijn?
    En wat geeft de probleemoplosser voor advies?

Heb je de videokaartdrivers al eens bijgewerkt?

Heb je het vermoeden dat de videokaart nog goed is?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Hoi Eaglecreek, excuus voor de late reactie

De probleemoplosser kon geen oplossing weergeven omdat er geen verbinding kon worden gemaakt.
      Maar hoe ik zelf de probleemoplosser weer kan starten, geen idee eigenlijk.

De videokaartdrivers heb ik bijgewerkt via Nvidia en ook heb ik eens het via windows gedaan maar beide zonder oplossing voor het probleem.

De videokaart is nieuw, na soortgelijke problemen met een oude Nvidia videokaart. Deze ligt inmiddels op het
      "kerkhof"

Comment

Wat ik bedoelde met een 4 tal in de probleemoplosser van windows bedoel ik de problemen, niet de oplossing.
        Maar ik krijg die probleemoplosser niet meer handmatig opgestart voor de bijbehorende problemen en oplossingen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X