Mededeling

Collapse
No announcement yet.

accu wordt niet opgeladen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• accu wordt niet opgeladen

als ik mijn laptop insteek dan komt er links van onder op mijn scherm bij oplaadgegevns te staan : 73 procent opgeladen, aan netostroom, accu wordt niet opgeladen. als ik mijn oplader uitrek dan wodt het automatisvh zwart scherm... Wat moet ik doen??
    Alvast nedankt

iemand een idee?

Comment

Hallo Jepps en welkom op Nucia!

Bedoel je dat de laptop uitvalt als je de adpter verwijdert of wordt alleen het scherm zwart?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

De laptop valt uit :s

Comment

73 procent opgeladen, aan netstroom, accu wordt niet opgeladen
          als dat is wat hij aangeeft denk ik dat je laptop werkt op de oplader ipv de accu.
          ka je de laptop opstarten zonder dat hij aan de lader zit?

Comment

Nee dat gaat niet

Comment

dan vrees ik dat je accu kapot is

Comment

wat stelt u dan voor te doen?

Comment

dat hangt er van af
                  je kan een nieuwe accu kopen of gewoon zonder accu blijven werken (maar dan moet hij wel in het stopcontact blijven)
                  als je de accu wilt vervangen zou ik wel eerst even bij een computer zaak langs gaan die hebben de apperatuur om het nog een keer uit te kunnen teseten of je accu echt kapot is.

Comment

Heb hetzelfde gehad met de Acer van zoonlief, en daar heb ik inderdaad de accu uitgetrokken, toen ging het ook beter want hij viel ook steeds uit met de accu erin, want het ding werd evengoed warm en bleef constant opladen en kwam nooit op 100%
                    En dan werd ook de oplader erg warm.
                    Met de accu eruit werkt het prima, maar ik kan me voorstellen als je de laptop wilt gebruiken onderweg of even wilt verplaatsen dan is het lastig, je moet dan eerst alles afsluiten en dan ergens anders weer op de stroom zetten.
                    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X