Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sommige usb-sticks niet herkend

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• sommige usb-sticks niet herkend

Je krijgt tegenwoordig vaak gratis usb-sticks. Ik gebruik ze vaak om avi- of MP4-bestanden op te zetten, flims dus. Nu herkent mijn vaste computer en X-box 360 van zoonlief de ene usb-stick wel en de andere niet. Geen idee hoe dat kan. Moet ik de usb-stick die niet wordt herkend opnieuw formateren bijvoorbeeld en zo ja hoe doe ik dat.

normaal hoort een nieuw stickje wat je net inplugt eerst automatisch het stuurprogramma te installeren, misschien gebeurt dat niet. Je zou eens kijken welke merk het stickje heeft en op betreffende site kijken of je het stuurprogramma alsnog kan installeren.

Als de usb stick niet herkent word heeft formateren ook weinig zin denk ik, als het al mogelijk is.
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

sommige usb-sticks niet herkend

Ik krijg regelmatig usb-stick met plannen, tekeningen of als cadeautje of zo. Er staat vaak geen naam van een fabrikant meer op, dus zou ik ook niet weten welk stuurprogramma erop zit. Is er misschien ergens een programma te downloaden dat usb-sticks '├žonverteert' naar een algemeen standaard-stuurprogramma?

Comment

Dank je wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matan Bekijk Berichten
          Dank je wel
          Mooi dat het gelukt is. Hoe is dit opgelost?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik vrees geen echte oplossing, maar de stick ben ik kwijt. De rest doet het tot nu toe

Comment

Working...
            X