Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo ik heb een probleem met me videokaart een amd radeon hd 8670m error code 43 help!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo ik heb een probleem met me videokaart een amd radeon hd 8670m error code 43 help!

ik heb een hp pavilion net nieuw gekocht maar er stond eerst windows 8 op maar dat had ik er al na een dag af gehaald voor windows 7 eerst keer van de installatie ging het goed maar ik kon toen mijn windows niet activeren dus om dat ik hem in verkeerde boot had gezet dus moest het opnieuw doen en daar na ik ik het activeren en drivers installeren maar 1 driver wilden niet installeren mijn lan driver dus er scheen nog iets verkeerd te staan in me bios boot dus moest het weer opnieuw installeren en dat ging goed alls dee het klan driver kon ook als activeren maar weneer ik me driver voor mijn videokaart installeer krijg ik bij mijn taakbeheer een error code 43 te staan dus ik starten me laptop opnieuw op maar deed het nog steedts nie maar ik moet via mijn taakbeheer hem eerst uitschakellen en dan weer aan en dan doet die het weer maar alls ik hem opnieuw opstart dan heeft die weer error code 43 kan iemand me hier mee helpen plz.

videokaart AMD Radeon HD 8670M
Working...
X