Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help met Pc build

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Help met Pc build

Hallo,

Een bekende heeft me naar dit forum doorverwezen voor mijn dilemma. Ik sta nu op het punt om een nieuwe pc aan te schaffen maar ik heb totaal geen verstand van zake. Ik heb altijd een laptop gebruikt voor (school etc.) maar nu wil ik een 'gaming pc' aanschaffen.

Ik heb wel al rond gevraagd en dit zijn 2 mogelijke setups:

Setup #1:

CPU: Intel Core i5-4670K 3.4GHz Quad-Core Processor
    CPU Cooler: Cooler Master Hyper 212 EVO 82.9 CFM Sleeve Bearing CPU Cooler
    Motherboard: Gigabyte GA-Z87X-D3H ATX LGA1150 Motherboard
    Memory: Crucial Ballistix Sport XT 8GB (2 x 4GB) DDR3-1600 Memory
    Storage: Western Digital Caviar Blue 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
    Video Card: Asus GeForce GTX 760 2GB Video Card
    Case: NZXT Source 210 Window ATX Mid Tower Case
    Power Supply: Corsair CX 600W 80 PLUS Bronze Certified ATX12V Power Supply
    Optical Drive: Lite-On iHAS124-04 DVD/CD Writer

Setup #2:
    AMD FX-8150 Prozessor, Boxed, Sockel AM3+
    ASUS M5A99X EVO R2.0, AM3, ATX
    8GB G.Skill PC3-12800U CL11-11-11-28
    Aerocool V3X Devil Red Edition Midi-Tower - schwarz/rot, ohne Netzteil
    Gigabyte GeForce GTX 660 OC Windforce 2X (Rev. 2.0), 2GB GDDR5, 2x DVI, HDMI, DisplayPort
    Thermaltake Hamburg 530W
    Toshiba DT01ACA Series 1TB, SATA 6Gb/s
    Asus BC-12D2HT/BLK/G Retail Silent

Ik hoop dat jullie mij feedback kunnen geven welke beter is of misschien hebben jullie een beter setup voor mij.
    Ik ben van plan om ongeveer 600 tot 700 euro uit te geven en wil graag de nieuwe spellen op hoge resolutie spelen.

Bedankt!

CPU: Intel Core i5 4670K
    Koeler: Cooler Master Hyper 212 EVO
    Moederbord: Gigabyte GA-Z87X-D3H
    Geheugen: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
    Opslag: WD Blue WD10EZEX 1TB
    Videokaart: Asus GTX760-DC2OC-2GD5