Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foutcode 80200053 uitbreiden RAM geheugen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• foutcode 80200053 uitbreiden RAM geheugen

Hallo,
    Sinds een hele tijd heb ik het probleem dat De volgende updates kunnen niet worden geïnstalleerd
    Beveiligingsupdate voor Microsoft Office 2007 suites (KB2827326)

Beveiligingsupdate voor Microsoft Office Excel 2007 (KB2827324)

Foutcode: 80200053

Hier heb ik al heel veel over gepost, 30 forum pagina’s (incl. antwoorden en scan resultaten) en heb er ook heel veel mogelijke antwoorden over gekregen, dus dat is handig als jullie niet met fix it tools, scans, opmerkingen over andere manier van instaleren etc komen, maar alleen onderstaande vraag zouden willen beantwoorden: Deze foutcode zou samen kunnen hangen met te weinig RAM geheugen, 1GB met windows vista, vinden jullie het dan verstandig dat uit te breiden? Ik was zelf meer op het spoor van een nieuw apparaat kopen, omdat ik er al zo lang problemen mee heb. Maar als deze problemen komen door te weinig RAM geheugen, dan ga ik gewoon nog even verder. Ik weet eigenlijk niet hoe oud mijn huidige laptop is, harde schijf heeft 6300 uren gedraaid.
    thanx

Computer beschrijving
    Dell latitude d820
    1GB Ram geheugen,
    Windows vista home premium,
    Service pack 2
    Intel ® core( ™)2 CPU T7400 @ 2.16 Ghz 2.17 Ghz
    32 bit besturingssysteem

Beste manier m.i. is je Office te verwijderen en opnieuw te installeren.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Het is inmiddels gelukt door de updates op een andere computer te downloaden, en buiten windows update om te instaleren.

Comment

Mooi dat het gelukt is en thx voor de feedback

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X