Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schijf niet leesbaar voor backup, zowel intern als extern. Alleen zichtbaar in schijfbeheer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Schijf niet leesbaar voor backup, zowel intern als extern. Alleen zichtbaar in schijfbeheer

Beste experts,

Ik verzorg op de zaak de ict van 4 computers, wekelijks. Daarbij behoort ook het back-uppen. Dit door middel van ghosts te maken d.m.v. acronis backup programma. De harddisks worden via een ingebouwde sleuf (met slot) verwijderd en via een externe hdd dock op de hoofdcomputer gebackupped. 3 pc's beschikken over een xp licentie, waaronder ook de pc waarmee gebackuped word. De laatste is voorzien van windows 7 64 bit. De harde schijf hiervan is echter niet benaderbaar vanaf andere computers. Dit heb ik namelijk ook gebrobeerd op een windows 8 pc. Dit leest het ook niet.

De schijf wordt weergeven in schijfbeheer maar moet dan geconverteerd worden (maar daarmee verlies ik het windows 7 systeem en alle gegevens) Dat ben ik dan niet van plan. Is er een optie om de schijf toch toegankelijk te maken?

1. Gebruik deze Fixit: Hardwareapparaten werken niet of worden in Windows niet gedetecteerd.
    2. Je zou met een Hiren`s bootcd op kunnen starten. Vervolgens kies je voor de " "Linux Based Rescue environment". Vervolgens kun je met Testdisk de partitietabel en de opstartsector repareren volgens deze handleiding.
    Last edited by dorado; 13-07-14, 10:56.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X