Mededeling

Collapse
No announcement yet.

programma's verplaatsen van ssd schijf naar hardeschijf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• programma's verplaatsen van ssd schijf naar hardeschijf

Hallo,

omdat ik graag gta 5 op mijn ssd wil installeren en deze maar een grote heeft van 128 gb,
    waarvan windows al meer als 60 gb vraagt, vraag ik me af of het mogelijk is ''program files'' van de ssd schijf over te plaatsen naar de D schijf.

Kan ik dit zomaar doen.
    of geeft dit problemen.

het enige wat geinstalleerd is op de ssd is windows 8.1 en natuurlijk de standaard programma's onder program files.

ik kom namelijk ruim geschat ongeveer 5 gb tekort en zou graag zonder te investeren in een nieuwe schijf een oplossing willen zoeken.
    een andere mogelijkheid om ergens een aantal gb's te winnen is ook prima hoor.

ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

alvast bedankt.

groetjes stan
    Last edited by stanniejj16; 23-04-15, 16:07.

Dit is helaas niet zomaar mogelijk. Programma's zetten bij het installeren verwijzingen naar het register, dus zullen deze mee veranderd moeten worden.
    Optie is dus te installeren naar de nieuwe schijf en nadat dit gebeurd is, kan de map program files van de oude verwijderd worden.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

hmm dat is jammer..

zijn er eventueel nog tools om de c schijf extra op te ruimen?

gebruik zelf al Ccleaner + CCEnhancer en glary uttilities.

schijfopruiming is ook al gebeurd.

mischien zijn ernog andere progjes waar ik net dat beetje extra mee opschoon?

alvast bedankt

gr stan

Comment

CleanMaster en TFC zijn programma's die resten vinden nadat deze programma's uitgevoerd zijn, dus vind ik ze een aanrader.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
        X