Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan Micro-SD kaart niet formateren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan Micro-SD kaart niet formateren

Beste,

Ik heb teveel data op mijn Micro-sd kaart gezet. Het meld dat ik 121 GB erop heb gezet terwijl er 64 gb maximaal op kan. Nu kan ik er wel data vanaf halen, maar ik kan niks wissen en kan niet formateren. Ook kan mijn mobiel de kaart niet lezen (kost de telefoon teveel tijd, na een hele nacht is de kaart nog niet op de telefoon geladen). Hoe kan ik er data vanaf halen of hoe kan ik hem formateren?

Groet

062584

De volgende melding bij het proberen om iets te verwijderen: Error 0x8007045D: the request could not be performed because of an I/O device error

Comment

Heb je het al met third party partitie software geprobeerd om te formateren of eerst geheel de partitie te verwijderen en opnieuw aan te maken?

Partition Master Free is daar over het algemeen wel een goede tool voor.
      http://www.partition-tool.com/personal.htm

Comment

Open een opdrachtregel met administratorrechten en typ in het volgende commando in: "chkdsk X: /f " (waarbij X staat voor het apparaat dat het probleem geeft).Klik dan op OK.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Click image for larger version

Name:	chkdsk.jpg
Views:	1
Size:	38,2 KB
ID:	1069014

Ik krijg deze melding. Ook bij het programma om de partitie aan te passen krijg ik steeds foutmeldingen. Het blijgt gek dat ik de bestanden op het kaartje wel kan openen of naar de computer kan kopieren, maar dat ik ze niet kan verwijderen of formateren.

Comment

Als er iets kapot is aan dat kaartje is dat zo gek niet.
            Tja je zou nog eens een LLF kunnen proberen.
            http://hddguru.com/software/HDD-LLF-...l-Format-Tool/
            Last edited by eNdEmiOn; 31-08-16, 00:36.

Comment

Working...
            X