Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bestanden externe harde schijf terughalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bestanden externe harde schijf terughalen

Ik heb een externe harde schijf die ik al een tijdje niet heb gebruikt. Nu wil ik hem gebruiken maar krijg ik de melding dat deze geformatteerd moet worden.
    Ik wil graag de bestanden die erop staan niet verloren laten gaan. Is het mogelijk deze bestanden nog terug te krijgen?

Als de externe harde schijf wil openen krijg ik dit:
    Click image for larger version

Name:	g schijf 2.jpg
Views:	1
Size:	97,2 KB
ID:	1074230

Rechtsklik in Windows 10 de Startknop → selecteer Opdrachtprompt (administrator) en typ in het volgende commando in: "chkdsk X: /f " (waarbij X staat voor het apparaat dat het probleem geeft).Klik dan op OK.

Ga in Windows 8 naar 'uitvoeren' en typ in het volgende commando in: "chkdsk X: /f " (waarbij X staat voor het apparaat dat het probleem geeft).Klik dan op OK.

In Windows 7 ga je naar het startmenu en tik je "cmd" vervolgens hetzelfde commando ingeven als hieronder.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Click image for larger version

Name:	helsjief.jpg
Views:	1
Size:	28,5 KB
ID:	1069019

Er gebeurt niks. windows 7 heb ik btw

Comment

Lees dit artikel eens door:
        Een cyclische redundantiecontrole gegevensfout oplossen
        Suc7

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ik kan bij deze computer de schijf niet analyseren. Dat staat niet bij mij.

vervolgens bij dit: Dubbelklik op Deze Computer en klik vervolgens met de rechtermuisknop op de vaste schijf die je wilt controleren. Klik op Eigenschappen en klik vervolgens op Hulpprogramma's. Klik onder Foutcontrole op Nu controleren.

hulpprogrammas staat er ook niet bij eigenschappen

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎