Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Streepjes en blokjes op scherm nieuwe pc

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Streepjes en blokjes op scherm nieuwe pc

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe computer en een nieuwe monitor. Nu verschijnen er sinds gisteren af en toe blokjes en streepjes in beeld - zie screenshot hieronder. Ze verdwijnen weer als ik op 'pagina vernieuwen' druk, maar storend is het wel, zeker omdat het gloednieuwe apparatuur is... Iemand enig idee wat het probleem kan zijn..?

Groeten,
    Xander

Click image for larger version

Name:	Blokjes2.JPG
Views:	1
Size:	26,3 KB
ID:	1074302

Je schrijft dat je apparatuur gloednieuw is. Ik zou dan in eerste instantie terug gaan naar de leverancier. Ik neem aan dat er garantie op zit.
    Het probleem lijkt een beetje op een probleem met de videokaart. Je zou kunnen kijken of hier updates van beschikbaar zijn.
    Last edited by Giant; 04-01-17, 10:51. Reden: aanvulling

Comment

Ja, ik moet inderdaad maar eens contact opnemen met de leverancier (Acer). Ik heb mijn beeldscherm net op mijn oude pc aangesloten, en dan zijn er geen blokjes te bekennen, dus het probleem zal zoals je zegt in de pc zitten. Hè, frustrerend. Maar hartelijk dank voor je antwoord!

Comment

Je zou de drivers van de videokaart kunnen verwijderen en opnieuw installeren, maar dan gaan ze vaak weer zeuren over de garantie.

Comment

Ja, dat zal inderdaad wel. Ik ga ze morgen eens bellen; kijken hoe klantvriendelijk ze zijn...

Comment

Working...
          X