Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Driver Geforce GT 520

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Driver Geforce GT 520

De driver van mijn grafische kaart Nvidea Geforce GT 520 Heeft versie 21.21.13.7654
    Ik heb soms zeer kort een mededeling dat er een beter driver is. Nochtans als ik langs aparaatbeheer ga zoeken, zegt die dat er geen betere is.
    Nu geeft men onderstaande op geforce deze driver. Is die beter?

GeForce Game Ready Driver

Version: 384.76 WHQL
    Release Date: 2017.6.29
    Operating System: Windows 10 64-bit
    Language: English (India)
    File Size: 433.44 MB

Ach, een driver werkt of werkt niet, soms bieden nieuwe drivers voor de nieuwste grafische kaarten wat extra's maar voor oudere kaarten heeft het verder geen nut om maar weer de allernieuwste te willen hebben.

En wie of wat geeft die melding?

Staat de auto driver update van W0 aan of uit?

Comment

Waar kan ik dat zien? Probleem is, dat mijn Pinnacle studio 14, ineens rare kuren krijgt. En updaten van Studio is niet gewenst, want ik krijg van een forum over studio, enorme negatieve, reacties over studio 19 (de nieuwste) en Windows 10.

Comment

En wie of wat geeft die melding?

Gathering the right people, content and resources, IT Pro gives professionals insight into the technologies and skills needed to take on the challenges

Je kunt de driver er ook opzetten en de auto update uit.
        Download the English (US) GeForce Game Ready Driver for Windows 10 64-bit systems. Released 2017.6.29

Dat is idd de laatste driver voor die kaart, je hebt er nu eentje die eigenlijk niet voor die kaart is bedoeld.

Comment

Ik heb de driver vervangen, maar echt resultaat gaf het niet. Rare dingen computers

Comment

Kijk eens in de logboeken via eventvwr.exe bij Windows, systeem en toepassingen of er gele uitroeptekens en rode stopborden ziet.

Comment

Nergens iets te zien, en alles werkt ook. Maar plots kreeg ik in Studio 14 (Pinnacle) telkens ik een tekst bij een beeld zette, een vraagteken. Als ik de film maakte was het wel OK, maar is niet plezierig werken. Dus na de nieuwe driver bleef dat eerst zo, maar enkele uren later dan weer niet meer. Het is wel duidelijk dat Studio 14, (maar ook de laatste nieuwe Studio 19) niet 100% compatibel is met W10. Ik krijg daar langs een forum veel klachten over. Uiteraard zegt Pinnacle dat de fout bij W10 ligt en omgekeerd.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎