Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iCloud settings op iFoon

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• iCloud settings op iFoon

Wanneer ik onderweg een emailbericht op mijn ifoon beantwoord wordt er standaard een blinde kopie naar mijn iCloud mailadres gestuurd. Ik zou echter standaard een blinde kopie naar een ander mailadres willen hebben.
    Kan ik dat wijzigen, en zo ja, hoe kan ik dat wijzigen?

Hangt dit niet af van de standaard emailaccount die je ingesteld hebt?

Comment

Het iCloud mailaccount op mijn iFoon ontvangt zowel mijn zakelijke als privé mail. Als ik onderweg zo'n mail beantwoord komt dit natuurlijk niet in de verzonden items terecht van mijn privé mail of van mijn zakelijke mail.
      Wat iCloud doet is daarom per definitie een BCC aan jezelf, het iCloud mailadres dus.
      Ik zou graag dit standaard BCC gebeuren willen uitbreiden met bijvoorbeeld mijn privé en zakelijke mailadres.
      Natuurlijk is dat er handmatig iedere keer wel bij te tikken, maar het zou makkelijk zijn als ik dit kon standaardiseren.
      Is daar misschien een App voor?

Groet
      Herman

Comment

Ik denk niet dat het kan met de standaard mailclient op de iPhone.
        Misschien dat een andere mailclient wel die optie biedt.

Comment

Als ik het goed begrijp laat je je privé- en zakelijke e-mail automatisch doorsturen naar je iCloud-mail.
          Ieder verzonden bericht komt dan automatisch van je iCloud-mail vandaan, ongeacht waar deze oorspronkelijk vandaan komt (privé of zakelijk).
          Het handigste lijkt mij voor ieder adres (privé en zakelijk apart) een account aan te maken in de app mail van je iPhone.

En anders zul je steeds zelf handmatig een bcc moeten toevoegen aan je te verzenden mail vanaf je iCloud-account.
          Moet ik ook steeds doen op mijn BlackBerry, kwestie van gewenning en op gegeven moment doe je het zo vaak dat het automatisch gaat.
          ____._//////
          ___._( 0 0 )
          ---ooO-(_)-Ooo---

macOS Sierra [10.12.3] op een Mac Mini [late 2012] met 16 GB.

Comment

Working...
          X