Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iTunes herkent iPhone niet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• iTunes herkent iPhone niet

Ik ben geen Apple-kenner. Heb Windows 10. Nu heeft mijn baas me een iPhone 6 gegeven en daar wil ik muziek opzetten. Ik heb iTunes op mijn pc, maar die ziet de iPhone niet. Daardoor kan ik geen muziek 'synchroniseren'. Hoe kan ik dit oplossen?

Ben je wel bij beiden aangemeld met je appleID?
    Heb je destijds toen je Itunes installeerde dit volledig gedaan, dus inclusief de franje die meekomt zoals Apple Application Support, Bonjour en Apple Mobile Device Support enz.? Deze programma's moeten op de achtergrond draaien voor de synchronisatie.

Comment

ik had eerder al een apple nano en die herkent itunes zonder problemen. Ik kan daar dan ook gewoon muziek opzetten. Maar de iphone ziet itunes niet

Comment

Misschien heb je iets aan dit artikel:
        http://www.imore.com/how-sync-your-i...pod-windows-10

Comment

Helaas, ook dit werkt niet. Het begint gewoon al direct: ik stop de iphone in de computer en windows 10 herkent het als een externe usb, dus dat is goed. Itunes laat me in de steek: die ziet de iphone gewoon niet, terwijl ik eerder al wel een ipod of een oudere iphone had aangesloten en die herkende itunes wel.
          Wat wel gebeurt, is dat ik eerst de telefoonassistent van Windows 10 moet wegklikken. Geen idee of dat van invloed is en of je die telefoonassistent maar beter kunt wissen en zo ja, waar doe je dat.
          Last edited by matan; 02-10-15, 13:38.

Comment

1. Probeer eens onder windows 10 een nieuw account aan te maken en kijk of het dan wel lukt;
            2. Doen de andere apparaten (iDevices) het nog steeds op dit windows-10-profiel?
            3. Wellicht is dit behulpzaam? https://discussions.apple.com/thread/6794934
            ____._//////
            ___._( 0 0 )
            ---ooO-(_)-Ooo---

macOS Sierra [10.12.3] op een Mac Mini [late 2012] met 16 GB.

Comment

De andere iPod doet het nog steeds gewoon. Ik heb geprobeerd de driver te updaten, maar dat is niet gelukt. Ben daarheen gegaan zoals aangegeven, maar Windows ziet alleen maar een MTP USB-apparaat en geen iPhone. de bijwerking van de driver had geen effect. ITunes herkent de iPhone nog steeds niet.

Comment

Heb iTunes eraf gegooid, opnieuw geïnstalleerd en opnieuw de aanwijzingen ten aanzien van de driver door te voeren en het is gelukt. itunes herkent mijn iphone nu.

Dank voor alle aanwijzingen die hebben geholpen dit op te lossen.

Comment

Working...
                X