Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wachtwoord instellen Draadloze router

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wachtwoord instellen Draadloze router

hallo

ik heb een een draadloze router D-link Di-524, en zou er een wachtwoord willen op zetten.
    Ik heb al gelezen dat je in je adresbalk het volgende moet in geven: 192.168.0.1
    Maar dat werkt niet. Dus hoe kan ik daar een wachtwoord op instellen?

alvast bedankt.

Het paswoord vind je terug in de documentatie, evenals het adres.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

maar er staat nu geen paswoord op en het adres is 192.168.0.1 staat er ook bij dus hoe kan ik dit dan instellen via internet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freack Bekijk Berichten
        maar er staat nu geen paswoord op en het adres is 192.168.0.1 staat er ook bij dus hoe kan ik dit dan instellen via internet?
        Via het internet stel je dit niet in.
        Wel met je browser naar je router surfen.

Dit doe je doer in je browser het bovenstaande adres in te tikken (192.168.0.1).

Vervolgens:

username :admin
        password : (leeg laten)
        en dan druk je op ok.
        Hierna kun je alle instellingen maken van beveiliging etc in de router
        Last edited by Emphyrio; 08-06-13, 18:03. Reden: typo

Comment

maar wanneer ik dat ingeef in de adresbalk dan komt er op dat dat geen site is ofzo iets :s

Comment

echt iets raar, wanneer ik mijn internet kabel in de 1ste uitgang steek dan kan ik wel internet ontvangen maar niet inloggen op 192.168.0.1
            En wanneer ik mijn internet kabel in de WAN ingang steek dan kan ik me inloggen op 192.168.0.1 maar kort daarachter heb ik geen internet meer
            Hoe kan ik dit oplossen?

Comment

en als ik het dan toch heb kunnen aanpassen, moet ik vervolgens mijn paswoord ingeven maar dan kan hij geen verbinding maken

Comment

Ik heb op het moment géén D-link Di-524 bij de hand. Ik kan het dan ook niet even uit testen.
                Misschien dat iemand anders een idee heeft?

Comment

iemand??...

Comment

www.routerlogin.net ?

Comment

ok ik heb eindelijk gevonden hoe je er een passwoord kunt op zetten, nu zit ik met het volgende probleem:
                      We hebben dus een router van telenet die 3 utp uitgangen heeft 1daarvan loopt naar mijn ouders hun pc de ander naar mijn broer en de 3 de nar mij, maar bij mij zit hij nog eens op een switch geplaatst omdat ik hier 2 pc staan heb dus een naar mijn laptop en de ander naar mijn computer, op die switch heb ik nu dus nog een 3de utp kabel bijgestoken om naar mijn D-link Di-524 router te gaan en het probleem is het volgende: wanneer ik de wifi router in het stopcontact steek kan ik dus door middel van mijn passwoord op het internet met mijn gsm of laptop, maar wanneer mijn mijn vader zijn pc opstat heeft hij geen internet toegang, en wanneer ik de wifi router uit haal dan heeft hij wel internet, maar wanneer zijn pc al aanstaat en dan leg ik de wifi router aan dan heeft hij er geen last van. waaraan ligt het probleem?
                      alvast bedankt

Comment

en soms heb ik er dus ook last van op mijn pc dat de verbinding verbreekt :s

Comment

Verwijder die switch eens en koppel je di-524 rechtstreeks aan de telenet Modem/router. Je di-524 heeft zelf ook nog eens 4 lan poorten. Je kunt daar dus ook nog eens 4 pc's via utp mee verbinden.
                          Die switch bezorgt je problemen bij het toewijzen van IP-adressen, vandaar.....

Comment

sorry had het een beetje verwaarloost, het probleem is inmiddels al opgelost.

Comment

We zijn benieuwd hoe.

Comment

Working...
                              X