Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mailadressen verdwijnen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• mailadressen verdwijnen

Ik ondervind dat e-mailadressen die je niet voldoende gebruikt verdwijnen uit het adresboek! Ik zocht op Google, maar niemand schijnt dat probleem te kennen!
    Bij mij gebeurde het al minstens drie maal waar ik zeker van ben! Heeft nog iemand ervaring met dat fenomeen?

Nooit van gehoord, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet zou kunnen gebeuren.
    Om welk email programma gaat het? Misschien dat iemand een aparte instelling bekend is waarmee je zoiets aan kunt geven. Maar als dit met Outlook of Outlook Expres gebeurt, dan is dat wel erg apart.

Overigens leverde me een zoektocht (zelfs met Engelse zoekterm) ook geen resultaat van een dergelijke instelling op. Misschien is het daarom toch handig even wat scans te zoek op malware etc.?
    Greetings, Black Tiger

Comment

Ik werk zowel met outlook express als met microsoft outlook. En ik heb altijd mijn adressen nog eens apart weggeschreven. Lig er niet van wakker! Ik heb ook alles afgezocht.

Comment

Heel misschien kan ik je toch nog helpen. In een draadje van 2010 ergens vond ik dat het schijnt dat bij archivering ook adressen gearchiveerd worden en het zo dus lijkt alsof ze verdwijnen.

Dat kun je hier (klik) lezen. Het is wel in het Engels en in het laatste antwoord staat een oplossing.
        Misschien kun je daar iets mee?
        Greetings, Black Tiger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten

Ik ondervind dat e-mailadressen die je niet voldoende gebruikt verdwijnen uit het adresboek!
          Ik zocht op Google, maar niemand schijnt dat probleem te kennen!

Eerlijk gezegd, heb ik hetzelfde ondervonden met mijn vorige Pc / Mail Progamma... ( Vista... )

Als er een bepaalde tijd tussen zat, moest ik elke keer de mailadressen, met de hand invoeren...

Ik heb toen een tijdje naar een oplossing gezocht, maar kon die niet vinden...

Sta me bij dat het op een gegeven moment opgelost was... Hoe.?

Misschien een of andere Update, ik weet het niet... jammer...

Comment

Ik heb in elk geval nog geen oplossing! Niet dodelijk, maar raar hé

Comment

Working...
            X