Mededeling

Collapse
No announcement yet.

favorieten kopieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• favorieten kopieren

Extra laptop gekocht met Windows 8! Hierop staat internet Explorer! Kan ik de favorieten van mijn IE in XP of Windows7 Kopiëren?

Normaal gezien wel.
    KIjk eens in IE naar Bestand > Importeren & Exporteren > Selecteer hier "naar een bestand exporteren"
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Favorieten is gelukt! Bedankt!

Comment

Graag gedaan

Comment

Nu zou ik nog iets moeten vinden van een adresboek over te zetten! Op mijn XP heb ik Microsoft Outlook EN Outlook Express. Van dit laatste kan ik een *.wab bestand maken, maar in Windows 8 heb ik Microsoft outlook en die vindt dat niet! Maar ook bied microsoft Outlook niet de mogelijkheid om een adresbestand op een USB te schrijven en dan terug binnen te pakken?
          Weet iemand daar een oplossing?

Comment

Is het niet mogelijk om in XP en Outlook, deze bestanden te exporteren naar Outlook bestanden en daarna deze terug in te lezen in Windows 8 met Outlook?

Comment

Neen, overigens als je in MS Outlook op 'adresboek' klikt, krijg je een lijst, maar geen mogelijkheid om die te verzenden of er een te ontvangen! Langs 'opties'-'e-mail' en 'geavanceerd', vind je 'exporteren', daar krijg je allerlei mogelijkheden om te 'importeren', maar slechts drie om te exporteren! Geen van die drie kan je importeren!

Comment

Ik heb zelf geen Outlook, ik zal dus deze moeten laten voorbij gaan.

Comment

In elk geval bedankt! Hopelijk is er iemand anders die het probleem kent! En anders.... antwoorden op elke mail die binnenkomt van iemand die er in moet en beantwoorden!

Comment

Emphyrio, mag ik nog eens een vraag stellen? Mijn vrouw heeft een nieuwe laptop gekocht en uiteraard staat daar Windows 8 op! Nu ken ik daar niets van en vind daar dus niets op! Het meest accute probleem: als ik bv Skype open, raak ik daar niet meer uit en moet ik langs taakbeheer Skype stoppen!

Comment

Je kan Skype afsluiten door , in Skype, bovenaan, onder Skype > "Afsluiten" te kiezen.

Maar je bent het best om vragen over W8 in het daarvoor bestemde sectie te stellen, Theo.
                      Immers, je vragen sluiten niet aan bij je topic titel hier en dan zou je nog lang kunnen wachten op het goede antwoord
                      Last edited by Emphyrio; 31-07-13, 13:09.

Comment

Neen, dat werkt niet als men het open doet als app. Het probleem is algemeen, maar ik vond de oplossing op: http://www.zdnet.be/windows8/144577/...dows-8-video-/

Toch bedankt voor het mee zoeken!

Comment

Misschien, omdat het in de toekomst nog van pas komt, het copieren van MSoutlook contactpersonen gaat zo: http://office.microsoft.com/nl-be/ou...101870639.aspx
                          Last edited by theo2602; 01-08-13, 10:43.

Comment

Working...
                          X