Op mijn vrouw haar laptop draait Windows 8! Nu is het zo dat ze bij het surfen altijd opnieuw haar paswoord moet ingeven, hoewel ze telkens een kruisje zet aan 'ingelogd blijven op deze computer' dit geldt ook voor mij als ik inlog op NUCIA! Waar staat er iets fout? Heeft het iets te maken met 'geschiedenis'?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Paswoorden verdwijnen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk BerichtenOp mijn vrouw haar laptop draait Windows 8! Nu is het zo dat ze bij het surfen altijd opnieuw haar paswoord moet ingeven, hoewel ze telkens een kruisje zet aan 'ingelogd blijven op deze computer' dit geldt ook voor mij als ik inlog op NUCIA! Waar staat er iets fout? Heeft het iets te maken met 'geschiedenis'?
Om te proberen :vermoedelijk gebruiken jullie Internet Explorer. Klik op het icoon voor de instellingen rechtsboven en klik vervolgens in het uitklapschermpje "Beveiliging" aan. Daar vind je dan de instellingen voor het verwijderen van de geschiedenis, inclusief de wachtwoorden.
Als het goed is kun je daar dan vinkjes toevoegen of verwijderen.
Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk BerichtenSpijtig genoeg vind ik dat Icoon rechts boven niet! Ondertussen ontdekt dat het in 'Extra' staat onder 'Browsergeschiedenis verwijderen'Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk BerichtenIk heb die lijst gevonden, maar weet niet wat ik moet aan of uitklikken om wachtwoorden te behouden!
Eventueel kun je dan ook nog hier iets aan doen:
EXTRA--INTERNETOPTIES
Vakje bij browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten : blanco laten/maken en ok klikken.
Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk BerichtenBedankt, het schijnt te lukken!
Iedereen die (ook zonder toestemming) toegang tot de pc/laptop heeft kan immers onmiddellijk gebruik maken van die sites.Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!
Comment
Comment