Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paswoorden verdwijnen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Paswoorden verdwijnen

Op mijn vrouw haar laptop draait Windows 8! Nu is het zo dat ze bij het surfen altijd opnieuw haar paswoord moet ingeven, hoewel ze telkens een kruisje zet aan 'ingelogd blijven op deze computer' dit geldt ook voor mij als ik inlog op NUCIA! Waar staat er iets fout? Heeft het iets te maken met 'geschiedenis'?

Ik heb hetzelfde op mijn win 7 computer. Het zou kunnen dat via geschiedenis wissen ( wat ik elke laatste afsluiting op 'n dag doe)
    de passwoorden mee verdwijnen. Eerdere windows versies konden dit wel bewaren
    groetjes, Hein

Comment

Ja dat dacht ik ook al, maar dat moet toch aan te passen zijn, en dat zoek ik!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
        Op mijn vrouw haar laptop draait Windows 8! Nu is het zo dat ze bij het surfen altijd opnieuw haar paswoord moet ingeven, hoewel ze telkens een kruisje zet aan 'ingelogd blijven op deze computer' dit geldt ook voor mij als ik inlog op NUCIA! Waar staat er iets fout? Heeft het iets te maken met 'geschiedenis'?

Om te proberen :vermoedelijk gebruiken jullie Internet Explorer. Klik op het icoon voor de instellingen rechtsboven en klik vervolgens in het uitklapschermpje "Beveiliging" aan. Daar vind je dan de instellingen voor het verwijderen van de geschiedenis, inclusief de wachtwoorden.
        Als het goed is kun je daar dan vinkjes toevoegen of verwijderen.

Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Spijtig genoeg vind ik dat Icoon rechts boven niet! Ondertussen ontdekt dat het in 'Extra' staat onder 'Browsergeschiedenis verwijderen'
          Last edited by theo2602; 03-08-13, 09:52.

Comment

Spijtig genoeg vind ik dat Icoon rechts boven niet! Ondertussen ontdekt dat het in 'Extra' staat onder 'Browsergeschiedenis verwijderen'
            Excuus; ik gebruik internet Explorer 10. Overigens heet het icoon "extra".
            Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Sorry voor mijn reactie, eigenlijk bedoelde ik bedankt! Ik testte uit op IE 8, terwijl ik in Windows 8 uiteraard ook IE 10 gebruik!
              Nu ben ik in XP daar werkt IE 9 of hoger niet!

Comment

Ik heb die lijst gevonden, maar weet niet wat ik moet aan of uitklikken om wachtwoorden te behouden!
                Last edited by theo2602; 03-08-13, 11:59.

Comment

Ik heb die lijst gevonden, maar weet niet wat ik moet aan of uitklikken om wachtwoorden te behouden!
                  Het hokje voor "WACHTWOORDEN" moet in dit geval blanco blijven.

Eventueel kun je dan ook nog hier iets aan doen:

EXTRA--INTERNETOPTIES

Vakje bij browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten : blanco laten/maken en ok klikken.

Comment

Bedankt, het schijnt te lukken!

Comment

Bedankt, het schijnt te lukken!
                      Overigens......theo 2602.......vind ik het wel een beveiligingsrisico.........op sites die erg veel persoonlijke gegevens bevatten , zoals banksites, zorgverzekering,de overheid en dus DigId laat ik gebruikersnaam en wachtwoord niet onthouden en opslaan, zoals gevraagd wordt bij het intikken hiervan.
                      Iedereen die (ook zonder toestemming) toegang tot de pc/laptop heeft kan immers onmiddellijk gebruik maken van die sites.

Comment

Dat is natuurlijk juist, maar alleen ik gebruik de desktop en mijn vrouw de laptop (daar ik ook soms) Bankieren ed durven wij niet langs internet! Ik durf zelfs niets betalen met mijn kaartje, waardoor ik soms dingen niet kan doen!

Comment

Working...
                        X