Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Installatie Google Chrome geeft error 0x8004070f

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Installatie Google Chrome geeft error 0x8004070f

Ik ben al een tijdje aan het proberen om Google Chrome te installeren op mijn PC met Windows 7 Ultimate 64bit, maar elke keer krijg ik de error 0x8004070f. In het verleden heb ik al eens Google Chrome geïnstalleerd gehad, maar na een tijdje heb ik het toen verwijderd gehad. Dus het zou wel moeten werken.

Ik heb al vanalles geprobeerd en ook op internet gezocht, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden. Wie kan mij verder helpen?

MauriceMG...

CCleaner al eens geprobeerd.? http://filehippo.com/download_ccleaner/

Zet de vinkjes als in onderstaand voorbeeld, en klik op schoonmaken...

KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Ga dan naar Register en klik op Scan naar problemen...

KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Mocht er wat gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde fouten...

( voordat er wat verwijdert wordt, komt de vraag of je een backup op wilt slaan...)

Doe dit maar en de rest wijst zich vanzelf...

Pc opnieuw opstarten, en nog eens proberen om Google Chrome te installeren...

Comment

Ik ben het bovengenoemde advies uitgevoerd, maar helaas maakt het geen verschil. De genoemde errorcode blijft terugkomen.

Trouwens execuses voor mijn trage reactie, maar vanwege drukte heb ik niet dagelijks tijd om op dit forum te kijken, tips uit te proberen en te reageren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MauriceMG Bekijk Berichten

Ik ben het bovengenoemde advies uitgevoerd, maar helaas maakt het geen verschil. De genoemde errorcode blijft terugkomen.

Windows Up to Date.? Pc Malware vrij.?

Comment

Ik heb nog eens gecheckt voor updates en deze geïnstalleerd en ook gecontroleerd op Malware. PC is schoon, maar nog steeds wil de installatie van Chrome niet lukken. Ik krijg nog steeds dezelfde errorcode. Ik geloof dat het een vrij zeldzaam probleem is, want als ik erop zoek kan ik nauwelijks iets vinden.

Comment

en ook gecontroleerd op Malware.

Met welk progamma als ik vragen mag.?

Comment

Ik gebruik Microsoft Security Essentials.
              Als je iets beters weet, hoor ik dat natuurlijk graag.

Comment

MSE is niet zo denderend in zijn taak.

Je hebt verscheidene goede gratis actieve Antivirus tools zoal bv Antivir Free
                Andere zijn Avast en AVG.

Welke je neemt is je eigen keuze, gebruik echter maar één (1) actieve tool.
                Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Zoals Emphyrio ook al aangeeft, is het beter om MSE te vervangen...

Persoonlijk ben ik van de gratis Av versie's altijd zeer tevreden geweest over avast! zowel de Free als de Pro editie...

Licht en betrouwbaar...

Ook is het verstandig om je Pc zo af en toe eens met een externe scanner te controleren ( Diepe scan... )

Deze 2 lenen zich daar perfect voor, en gratis te gebruiken...

Emsisoft protects your devices against all types of malware, ransomware and other threats with no-bloat anti-malware & antivirus solutions.

Protect your home and business PCs, Macs, iOS and Android devices from malware, viruses & cyber threats with our comprehensive cyber security solutions. Free trials available.

Voor gebruik Updaten... ( Belangrijk... )

Comment

Ik heb nu Avira en MalwareBytes geïnstalleerd en het hele systeem laten scannen.
                    Er kwamen een aantal files uit die geïnfecteerd waren. Dus de boel opgeschoon. PC opnieuw opgestart.
                    Maar helaas nog steeds verschijnt error 0x8004070f.

Comment

Als ik Google uitpluis merk ik dat erop Google groups meer van deze typische Google Chrome errors voorkomen die maar niet opgelost geraken.
                      Ik denk dat de fout hier bij GC zelf zit (in het product dus).

Mijn raad: gebruik een andere browser.
                      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Working...
                      X