Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onthouden wachtwoord

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Onthouden wachtwoord

In Internet Explorer 10 onder Windows 7 verschijnt als ik inlog op Nucia niet de vraag(balk) of ik het wachtwoord wil laten onthouden.
    Bij andere sites gebeurt dit wel. Ik vraag mij af of dit iets te maken kan hebben met de .eu? Ik heb de gebruikersnaam en het wachtwoord ingevoerd in referentiebeheer, maar dat doet ook verder niets.
    Er is mee te leven, maar ben toch benieuwd wat hier achter steekt.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Misschiem is dit voor Internet Explorer uitgeschakeld maar in Google Chrome slaat deze wel wachtwoorden op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mg20023 Bekijk Berichten
      Misschiem is dit voor Internet Explorer uitgeschakeld maar in Google Chrome slaat deze wel wachtwoorden op.

Dank je mg20023....maar in de vraag staat dat het met andere sites in IE 10 wèl lukt.

Onthouden wachtwoord

In Internet Explorer 10 onder Windows 7 verschijnt als ik inlog op Nucia niet de vraag(balk) of ik het wachtwoord wil laten onthouden.
      Bij andere sites gebeurt dit wel. Ik vraag mij af of dit iets te maken kan hebben met de .eu? Ik heb de gebruikersnaam en het wachtwoord ingevoerd in referentiebeheer, maar dat doet ook verder niets.
      Er is mee te leven, maar ben toch benieuwd wat hier achter steekt
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

sorry maar dan weet ik het niet meer ik gebruik Google Chrome ik werk niet veel met Internet Explorer

Comment

Working...
        X