Hallo,
Ik zit al een tijdje met een probleem, en kom er niet uit. Ik hoop dat dit forum mij uitkomst biedt. Ik zal proberen de info zo duidelijk mogelijk neer te zetten. Als eerste mijn netwerk:
Het netwerk: Ziggo Ubee router-> Sitecom 150N router;
Macbook
IPhone
Ipad
Nexus 7
HTC One X
HP Envy 4 1100-ED Ultrabook Windows 8 64 Bit (de probleemcomputer)
HP Printer
Popcorn Hour A-300
Playstation 3
De HP verbreekt om de haverklap de verbinding met internet. De ene keer kan ik uren internetten, de andere keer om de 5 minuten de verbinding met Wifi verbroken. Dan vindt hij ook het netwerk niet meer, en moet ik de netwerkkaart even uit- en aanzetten. Dit doet zich tot nu toe alleen thuis voor. De modem staat 3 meter verderop, geen muren er tussen.
De netwerkkaart is een Intel Centrino (R) Wireless-N 2230.
De laptop is teruggeweest naar de winkel, maar die hebben niks geconstateerd.
Via HP Utility heb ik de chipset opnieuw geinstalleerd, alle drivers die met het netwerk te maken hebben, zelfs via een oude versie van de driver geprobeerd.
In apparaatbeheer heb ik energiebeheer uitgeschakeld voor de netwerkkaart, en de waarde op automatisch gezet.
Heeft iemand nog ideeën? Ik ben radeloos!
Alvast bedankt,
Groet,
Sander
Ik zit al een tijdje met een probleem, en kom er niet uit. Ik hoop dat dit forum mij uitkomst biedt. Ik zal proberen de info zo duidelijk mogelijk neer te zetten. Als eerste mijn netwerk:
Het netwerk: Ziggo Ubee router-> Sitecom 150N router;
Macbook
IPhone
Ipad
Nexus 7
HTC One X
HP Envy 4 1100-ED Ultrabook Windows 8 64 Bit (de probleemcomputer)
HP Printer
Popcorn Hour A-300
Playstation 3
De HP verbreekt om de haverklap de verbinding met internet. De ene keer kan ik uren internetten, de andere keer om de 5 minuten de verbinding met Wifi verbroken. Dan vindt hij ook het netwerk niet meer, en moet ik de netwerkkaart even uit- en aanzetten. Dit doet zich tot nu toe alleen thuis voor. De modem staat 3 meter verderop, geen muren er tussen.
De netwerkkaart is een Intel Centrino (R) Wireless-N 2230.
De laptop is teruggeweest naar de winkel, maar die hebben niks geconstateerd.
Via HP Utility heb ik de chipset opnieuw geinstalleerd, alle drivers die met het netwerk te maken hebben, zelfs via een oude versie van de driver geprobeerd.
In apparaatbeheer heb ik energiebeheer uitgeschakeld voor de netwerkkaart, en de waarde op automatisch gezet.
Heeft iemand nog ideeën? Ik ben radeloos!
Alvast bedankt,
Groet,
Sander
Comment