Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe asus router geen internet??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe asus router geen internet??

Hallo Ik heb een medion computer een oudje waarop XP is geinstalleerd.
    Ik heb een ziggo abonnement de modem is een UBEE en de router was een netgear.
    Nu heb ik de router vervangen door een nieuwe i.v.m. draadloos groter berijk door een
    Asus rt-n66u . Na het plaatsen krijg ik wel draadloos verbinding met een laptop tv wii of mijn
    mobiel maar niet op de desktop medion pc zowel met kabel aansluiting als draadloos dmv een
    netgear stickie geen internet.Wel zie ik onder links in de windowsbalk een lan en een draadloos
    icoontje staan die allebij knipperen .Maar als ik de IE browser opstart naar bv google dan krijg ik geen
    verbinding. ook als ik de lankabel rechtstreeks op mijn modem plaatst werkt het niet.
    Er is iets wat het tegen houdt spyware of iets anders.
    Ik heb als virusscanner nod32 deze heb ik ook verwijderd maar ook dat hielp helaas niet.
    Wie o wie kan mij hierbij helpen.
    alvast bedankt voor de eventuele reacties.
    groet scenic

Het klinkt alsof de pc een statisch IP (en geen dynamisch) IP heeft.
    Kun je dit eens controleren? (dit doe je bij de eigenschappen van je netwerkkaart)

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by Eagle Creek; 16-08-13, 11:26.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Bij deze hartelijk dank voor je reactie Eagle Creek en ja dat was nu het hele probleem.
      Het stond dus als statisch ingesteld mijn IP tja meerdere keren over de kop gezien haha.
      Nogmaals bedankt.
      groet scenic

Comment

Graag gedaan.
        En jij bedankt voor de goede probleembeschrijving .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Working...
        X