Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BitDefender Search Advisor

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BitDefender Search Advisor

Benieuwd naar de site van het Jopie Huisman Museum krijg ik in de zoekresultaten een hardnekkige melding van de Search Advisor van Bitdefender Antivirus. Opvallend, omdat ik dit bij een dergelijke site al helemaal niet verwacht en omdat heel veel resultaten meestal groen melden. De melding kan ik natuurlijk wel negeren waardoor de site vervolgens opent, maar ja..........op zo'n manier hoef ik natuurlijk ook niet een beveiligingsprogramma erop na te houden. Gister was er met Emsisoft AntiMalware ook al een melding met toeters en bellen; dit programma ruimde e.e.a. op en heb er verder genoegen mee genomen. Kan dat niet meer reproduceren. Heb tijdelijk Emsisoft vervangen door Bitdefender (uitleg over de logica hiervan moet ik verschuldigd blijven).

Zijn er ervaringen met meldingen van andere beveiligingsprogramma's op dit zoekresultaat? Met dank alvast!

Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Dit onderwerp is "afgehandeld"; zie: http://www.nucia.eu/forum/threads/70...n-waarschuwing
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Working...
    X