Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanaal van YouTube zonder Google Plus maken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kanaal van YouTube zonder Google Plus maken

Als je een YouTube-kanaal wilt, dan moet je tegenwoordig ook een Google Plus-Profiel nemen. Op het internet staan verschillende manieren, waarop je dat kan omzeilen.

Gepubliceerd op 1 aug 2013

Tutorial in text:

Step 1: Create your Google account: etc. [email protected]
    Step 2: Click on My Channel and make a channel with your full name
    Step 3: Goto advanced settings on youtube and make a customized url [this will be your channel username]
    Step 4: Goto www.youtube.com/account and click return to name [username] and disconnect from Google Plus.

Once that's done you have a username! Thanks for watching.

Bron: How To Create a YouTube Username Without a Google Plus Page [August 2013]
    .

Gepubliceerd op 1 aug 2013

If this video helped you, please leave a like and comment

Bron: How to Create a Youtube Channel Without Google+ (Updated for August 2013)
    .
    Echter tot op heden werkte geen van de methoden.

Oorspronkelijk geplaatst door Google

Als je Google+ wilt verwijderen maar je YouTube-kanaal wilt blijven gebruiken, moet je eerst je kanaal ontkoppelen van Google+. Zo scheid je je YouTube-kanaal van de gegevens van Google+. Je kanaal blijft actief en de video's worden niet verwijderd.

Bron: Google+ verwijderen (invloed op kanaal).
    Ontkoppelen lukt niet, want daarvoor is geen link.

Vraag: Hoe kan je een YouTube-kanaal zonder Google+ maken?
    Met vriendelijke groet.
    Microsoft Pro W10 Win 10 Win10 Windows 7 Windows 8.1
    Surf bewust en voorkom misbruik. Ken het web. Onbetrouwbare sites immuniseren. Installeer geen malware. Scan (verdachte) bestanden en analyseer de overeenkomst(en). Let op de privacy. Monitor providers. Klaag over spam. Lees de huisregels. Internet veilig.

sigpic

Ik begrijp niet goed wat je wil zeggen.
    You Tube = Google.
    Ik heb een You Tube kanaal en log in met mijn Google account (het was dat of FB).
    Google+ heb en gebruik ik (bewust) niet.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Als dit te omzeilen kan, dan zal google dat wel snel fixen. Het is dan ook officieel dat google+ aan youtube moet gekoppeld worden en dat gaat google ook zo houden. In het verleden had ik ook iets kunnen omzeilen met een gmail account die ik automatisch liet uitloggen vanaf ik een andere pagina bezocht en dat werd na een week ineens al gefixt zodat dit niet meer mogelijk was. Ik weet begod niet waarom ze dat hadden gefixt, maarja ik verwijder nu gewoon de cookie wanneer ik de tab sluit (gaat automatisch met een addon voor firefox)... Je zult helaas moeten nemen wat de pot schaft.

Wat je ook kan doen is google+ gewoon negeren. ^^
      Last edited by ; 25-08-13, 20:12.

Comment

@ Google,

Je kan nu meerdere accounts inloggen. Even op je avatar klikken (optie menu), vervolgd door op het knopje 'Account toevoegen' (add account). Nieuwe tab word geopend met een nieuwe login voor een ander account. Heel handig als je het Youtube account en Gmail account apart wilt houden.

Comment

YouTube + YouTubeGoogle+ + Google Plus

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
          Ik begrijp niet goed wat je wil zeggen.
          Google, hè ...

You Tube = Google.
          Nee, ... Account + YouTube + YouTubeGoogle+ + Google+ = Google.

Als je nu een Youtube-kanaal wilt maken, dan blijft je YouTube-account hetzelfde en 'krijg' je een YouTubeGoogle+-kanaal met een Google+-account.

Verwijderen van een Google Plus-account kan, nadat het YouTubeGoogle+-kanaal is opgeheven.

Oorspronkelijk geplaatst door Google
          Lees de onderstaande tekst aandachtig door

Weet u zeker dat u <Google+-naam> wilt verwijderen? Dit kan niet ongedaan worden gemaakt. (U kunt ook het eigendom overdragen van <Google+-naam> in plaats van de pagina te verwijderen).

Vink alle producten of services in deze lijst aan om te bevestigen dat u begrijpt dat het product of de service en alle inhoud ervan permanent worden verwijderd:

() Google Talk

Als u <Google+-naam> verwijdert, wordt ook het Google-account verwijderd dat hieraan is gekoppeld: <Google+-naam>-XXXX(at)pages.plusgoogle.com

() Ja, ik wil mijn account verwijderen.

() Ja, ik erken dat ik nog steeds verantwoordelijk ben voor kosten die worden gegenereerd voor openstaande financiële transacties en ik begrijp dat mijn inkomsten onder bepaalde omstandigheden niet worden uitbetaald.
          Hoe moeilijk kan Google het maken?

En ... als 'uitsmijter': Privacyzorgen over Google Glass. Zie eerder (bijvoorbeeld): Telt jouw privacy nog voor Google?.
          Met vriendelijke groet.
          Surf bewust en voorkom misbruik. Ken het web. Onbetrouwbare sites immuniseren. Installeer geen malware. Scan (verdachte) bestanden en analyseer de overeenkomst(en). Let op de privacy. Monitor providers. Klaag over spam. Lees de huisregels. Internet veilig.

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Indicium Bekijk Berichten
            Nee, ... Account + YouTube + YouTubeGoogle+ + Google+ = Google.
            Ik denk dat je mis verstaat: You Tube is overgenomen door Google.
            Dus wat je hierboven schrijft is eigenlijk koeterwaals

Comment

In de markt zetten van Google Glass?

Ik denk dat je mis verstaat: You Tube is overgenomen door Google.
              Ja, dat is bekend.

Dus wat je hierboven schrijft is eigenlijk koeterwaals.
              Waarom moet je van Google nu een apart kanaal gekoppeld aan een Google Plus-account maken, als je al een YouTube-account hebt?
              Met vriendelijke groet.

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Indicium Bekijk Berichten
                Waarom moet je van Google nu een apart kanaal gekoppeld aan een Google Plus-account maken, als je al een YouTube-account hebt?
                ...
                Ik heb een You Tube kanaal en log in met mijn Google account (het was dat of FB).

Comment

Google Glass uitpakken met Google Glass

Vraag is ... of dat in de toekomst ook gaat lukken.

Oorspronkelijk geplaatst door Guardian News and Media Limited

Gaining traction and interest is Google+'s Hangout, which has featured heavily on the network and is set to be integral to Android devices and Google Glass. A neat feature embedded within Hangouts is the ability to watch shared YouTube videos across the group. This allows users to share videos among industry experts. Hangout's also opening the door for more advanced uses including the "draw" tool to facilitate competitions. Real-time giveaways and competitions integrated into Google+'s Hangout functionality are becoming a reality thanks to the emerging live stream market and high volume of early adopters making use of the service.

Bron: Why Google+ is becoming a necessary social media channel for marketers.
                  Wordt de mens een machine?

Oorspronkelijk geplaatst door Frankwatching

Op straat loopt een man. Hij praat tegen zijn bril. Maakt rare bewegingen met zijn hand, richting zijn hoofd. Lacht. Draait zich opeens om. Hij lijkt een robot. Dat is het natuurlijk. We slagen er maar niet in om een mensgetrouwe robot te maken, dan maken we maar een robotgetrouwe mens.

Bron: Google Glass: nu al even gehaat als geliefd..
                  Voor een product, dat nog niet in de reguliere handel verkrijgbaar is, is meer dan een half miljoen kijkers sinds april van dit jaar toch wel erg veel voor een niet al te spannende video:

Gepubliceerd op 17 apr 2013

Using Glass to show Glass unboxing

Bron: Glass unboxing video through Glass
                  Een video over het uitpakken van Google Glass, waarmee bovenstaande video is gemaakt, met behulp van Google Glass was er niet. Maar ... 'misschien' kon die met Google+ wel gevonden worden.
                  Met vriendelijke groet.

sigpic

Comment

Working...
                  X