Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan niet inloggen youtube

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kan niet inloggen youtube

beste forum leden misschien kan iemand mij helpen met het volgende probleem

ik kan al weken niet inloggen op youtube krijg steeds bericht

Er is een probleem opgetreden tijdens je aanmelding bij YouTube

doe netjes inloggen met mijn google account dus weet niet wat het probleem is

kan iemand mij daar bij helpen

alvast hartelijk dank yvon63
    Bijgevoegde Bestanden

Welkom op het forum

Oorspronkelijk geplaatst door yvon63
    doe netjes inloggen met mijn google account dus weet niet wat het probleem is
    Kan je (dus) wel inloggen op je Google account?

ik kan al weken niet inloggen op youtube krijg steeds bericht

Er is een probleem opgetreden tijdens je aanmelding bij YouTube
    Heb je een YouTube-kanaal? Kan je dat kanaal zonder inloggen bereiken? Kan je andere producten, die je na inloggen in het "accountoverzicht" kan zien, wel gebruiken? Zie je ongebruikelijke activiteiten (bijvoorbeeld inloggen vanuit een onbekende locatie)?

Heb je oude tijdelijke bestanden (cookies, e.d.) al (bijvoorbeeld met CCleaner) verwijderd?
    Met vriendelijke groet.
    Microsoft Pro W10 Win 10 Win10 Windows 7 Windows 8.1
    Surf bewust en voorkom misbruik. Ken het web. Onbetrouwbare sites immuniseren. Installeer geen malware. Scan (verdachte) bestanden en analyseer de overeenkomst(en). Let op de privacy. Monitor providers. Klaag over spam. Lees de huisregels. Internet veilig.

sigpic

Comment

Ik kan wel inloggen op mijn Google account

de vraag hebj e een you tube kanaal weet ik niet, als leek zegt het me niets kan ik dat ergens vinden sorry klinkt dom denk ik
      als ik inlog met mijn google account en druk de link in you tube kom ik bij mijn filmpjes maar kan er niets. kan mijn filmpje wel bekijken wat er in staat maar iets mee doen moet inloggen dat lukt dus niet.

CCleaner gebruik ik dagelijks

vriendelijke groet

Comment

Ik kan wel inloggen op mijn Google account

de vraag hebj e een you tube kanaal weet ik niet, als leek zegt het me niets kan ik dat ergens vinden sorry klinkt dom denk ik
        als ik inlog met mijn google account en druk de link in you tube kom ik bij mijn filmpjes maar kan er niets. kan mijn filmpje wel bekijken wat er in staat maar iets mee doen moet inloggen dat lukt dus niet.

CCleaner gebruik ik dagelijks

vriendelijke groet
        het probleem is opgelost ik had alle cookies uitstaan

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍