Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IE - pop ups en banners

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• IE - pop ups en banners

Ik zocht een audioconverter en klikte op IE op de link EZ CD Audioconverter van poikosoft.com .
    De converter werkte perfekt maar sindsdien heb ik problemen op internet . Er verschijnen te pas en te onps reclamebanners om bijvoorbeeld te vermageren of om een dame te daten .
    Een tweede irritant feit is dat er in een tekst , bijvoorbeeld van een internetkrant , een woord groen wordt weergegeven en dubbel ondelijnd . Als je daar met de muis overgaat krijg je een po-up die zegt dat je HD vol is , of dat er een securityprobleem is enz.. Deze pop-ups verwijzen steeds naar poikosoft.com .
    Hoe kan ik deze irritante dingen verwijderen ?

Welkom op het forum

Oorspronkelijk geplaatst door Bèrke Bekijk Berichten
    Audioconverter van poikosoft.com
    VirusTotal kan op de website van Poikosoft nu geen malware vinden. Weet je zeker, dat het aan dat programma ligt? Heb je het programma al gecontroleerd op malware bij Jotti's malware scan? Lost verwijderen van het programma je probleem op?

Heb je al een uitgebreide scan uitgevoerd met een virusscanner?
    Met vriendelijke groet.
    Microsoft Pro W10 Win 10 Win10 Windows 7 Windows 8.1
    Surf bewust en voorkom misbruik. Ken het web. Onbetrouwbare sites immuniseren. Installeer geen malware. Scan (verdachte) bestanden en analyseer de overeenkomst(en). Let op de privacy. Monitor providers. Klaag over spam. Lees de huisregels. Internet veilig.

sigpic

Comment

Ik zocht een audioconverter en klikte op IE op de link EZ CD Audioconverter van poikosoft.com .
      De converter werkte perfekt maar sindsdien heb ik problemen op internet . Er verschijnen te pas en te onps reclamebanners om bijvoorbeeld te vermageren of om een dame te daten .
      Een tweede irritant feit is dat er in een tekst , bijvoorbeeld van een internetkrant , een woord groen wordt weergegeven en dubbel ondelijnd . Als je daar met de muis overgaat krijg je een po-up die zegt dat je HD vol is , of dat er een securityprobleem is enz.. Deze pop-ups verwijzen steeds naar poikosoft.com .
      Maak even een nieuw topic aan in de "Hulp bij Virusinfecties" sectie.
      Daar zullen Gekwalificeerde Helpers je verder kunnen helpen.

UPDATE: In behandeling genomen: http://www.nucia.eu/forum/threads/70...ups-en-banners
      Last edited by Emphyrio; 28-08-13, 00:28.
      Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
      E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Working...
      X