Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tussenmodem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tussenmodem

Mijn Belgacom modem staat in de huiskamer en daar heb ik dan ook een goede WiFi verbinding voor mijn laptop(s). Dan loopt er een kabel (+/- 20 meter) naar mijn studio in de hof en die verbind mijn desktop zonder probleem. Maar WiFi krijg ik daar niet. Nu heb ik nog een modem liggen, kan ik die aan die kabel aansluiten, dan mijn desktop met die modem verbinden, en WiFi gebruiken van die modem? De betreffende modem is mijn vroegere modem van Scarlet!

ik weet niet of dat wel gaat lukken
    het beste is om een powerline adapter te kopen
    je hebt ze ook met draadloze verbinding.
    je steekt er 1 in het stopcontact naast je modem en verbind die met elkaar en dan ook 1 naast de pc
    en verbind die dan ook met elkaar en dan is je pc bedraad verbonden en als je een powerline adapter hebt met draadloze functie
    heb je waar de 2de zit (naast de pc dus) ook wifi

Comment

Bedankt, maar het is niet belangrijk genoeg om extra kosten te doen. Maar omdat ik die modem toch heb liggen.

Comment

je kan het natuurlijk altijd proberen als je het modem al hebt

Comment

Proberen, of gaat dat?
          ;

Comment

wat bedoel je?

Comment

Mijn eerste vraag: Nu heb ik nog een modem liggen, kan ik die aan die kabel aansluiten, dan mijn desktop met die modem verbinden, en WiFi gebruiken van die modem? De betreffende modem is mijn vroegere modem van Scarlet! Kan ik dat doen zonder dat ik iets kan beschadigen?

Comment

je zal er niks mee beschadigen dat is zeker
                maar of je ook echt wifi hebt weet ik iet

Comment

Working...
                X