Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mappen uit windowsmail naar documenten verplaatsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• mappen uit windowsmail naar documenten verplaatsen

ik weet niet of ik de vraag hiet kan stellen maar ik heb verschillende mappen met ontvangen mails in mijn email programma Windows mail en nu wil ik die naar een externe schijf kopieren maar wat ik ook doe het lukt niet
    ik kan natuurlijk wel ieder mailtje openen en opslaan als en dan naar documenten maar ik heb echt heel veel er in staan is eigenlijk geen doen een voor een
    weet iemand of het mogelijk is o hele mappen te veplaatsen
    groetjes yvon

ik heb het gevonden de manier waarop je je mappen kan kopieren /exporteren

je moet eerst een nieuwe lege map maken in bijvoorbeeld Documenten en die geef je de naam die je wilt

Open je emailprogramma bij mij is dat Windows mail

open het bestand in de linker bovenhoek en klik op exporteren en emailberichten

klik dan op bladeren en zoek de map die je gemaakt hebt in bijvoorbeeld documenten

klik op volgende

selecteer de berichtmappen die je wilt exporteren en klik weer op volgende

je krijgt dan een bevesteging dat de berichten zijn geexporteerd klik dan op voltooien

Comment

Beste Yvon,

Fijn dat je zelf een oplossing hebt gevonden.
      Je kunt ook in het hoofdscherm de betreffende e-mails selecteren en dan naar de betreffende map toe "slepen".

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
        Beste Yvon,

Fijn dat je zelf een oplossing hebt gevonden.
        Je kunt ook in het hoofdscherm de betreffende e-mails selecteren en dan naar de betreffende map toe "slepen".

je bedoelt naar een map in het email programma maar ik wil ze daar juist weg hebben

Comment

Working...
        X