Mededeling

Collapse
No announcement yet.

inloggen banksite moneyou in Firefox

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• inloggen banksite moneyou in Firefox

Kan iemand zo goed zijn te proberen het inlogscherm op de website van moneyou.nl in Firefox 25.0 te openen? Op die site tref ik met Firefox niet één werkende link meer aan. In Internet Explorer gaat het wel.
    Graag klikken op "ïnloggen persoonlijke pagina". Reageert hier niet meer!

Klantenservice van de bank heb ik benaderd en kreeg als antwoord dat de site in de recentste versie van FF mogelijk nog niet goed werkt. Had ik ook al gedacht, maar wil toch graag weten of dat een algemeen probleem is.

Dank alvast!
    Altijd tot wederdienst bereid.
    Last edited by atwee; 04-11-13, 22:14.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Ik heb er geen account (ben dus niet daadwerkelijk ingelogd) maar https://secure.moneyou.nl/cwsoft/pol...s/loginB2C.jsf is voor mij bereikbaar.

Om de testen Chrome 30 en Firefox 25 gebruikt.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Merkwaardig.......via de homepage van de banksite kan ik er niet inkomen. Wél kan ik het inlogscherm vanuit een verwijzing in de zoekmachine Bing openen.
      Maar.......bedankt voor de moeite. Het is kennelijk toch niet een algemeen probleem. Zal er wel voorzichtig mee doen en in de gaten houden.
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

@atwee: mij lukt het ook niet met FF 25, ook niet als ik de IE tab gebruik. Andere links wel aanklikbaar, maar die ene niet.
        Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Dank je wel Tom Poes ook, voor de reactie. Na wat creatief speurwerk in de instellingen van Firefox bleek een aanpassing in de Add-on AdBlock, het inlogscherm van de gewraakte banksite weer toegankelijk te maken.

AdBlock heeft een functie "problemen rapporteren" via het pictogram in de statusbalk........heb ik dus gedaan.......hierdoor kreeg ik de melding dat ik waarschijnlijk teveel abonnementen op filters zou hebben. Stonden er vier in zonder dat ik mij daarvan bewust was. Heb er twee verwijderd en in ieder geval Easy Dutch List behouden en nog ééntje. Kan weer op de normale (althans zoals ik dat gewend was) manier in het inlogscherm komen.
          Even aanzien hoe Firefox zich gedraagt met de huidige abonnementen in AdBlock.

Vooralsnog zal ik het probleem als opgelost markeren.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎