Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Internetverbinding verbreekt door typen

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Internetverbinding verbreekt door typen

Meerdere keren per dag verbreekt mijn internetverbinding door het typen. Ik word er gestoord van.
    Als ik iets typ dan hoor ik vaak ping, ping en dan is mijn internet verbroken. Aangezien ik niet weet hoe ik weer verbinding kan krijgen moet ik de computer opnieuw opstarten. Weet iemand wat dat is en hoe ik er vanaf kom?

Als een apparaat geen verbinding met het netwerk maakt, ligt dat vaak aan het apparaat zelf.
    Check daarom de ip-confiuratie. Het belangrijkste is dat DHCP wordt gebruikt, zodat het apparaat zijn IP-adres en bijbehorende informatie over het netwerk ontvangt.

Open Configuratiescherm → Netwerk en internet → Netwerkverbindingen.
    Rechtsklik de adapter die status Netwerk heeft → Eigenschappen.
    Klik bij Onderdelen op Internet Protocol versie 4 en op Eigenschappen.
    Zet beide onderdelen op het tabblad Algemeen op Automatisch.
    Klik op OK en herstart de pc.
    Het zou nu moeten werken.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt voor je reactie. Het was even zoeken, mijn eigen schuld (ik heb namelijk Vista en er staat nog XP bij mijn besturingssysteem), maar ik heb gevonden waar ik moest zijn. Maar de beide onderdelen stonden al op automatisch.

Click image for larger version

Name:	nucia1.jpg
Views:	1
Size:	75,5 KB
ID:	1067409
      Click image for larger version

Name:	nucia2.jpg
Views:	1
Size:	68,3 KB
ID:	1067410

Ik zal het probleem nog een keer wat uitgebreider uitleggen.
      Overal waar ik iets kan typen ondervind ik dit probleem.
      Soms verschijnen letters ook dubbel of soms helemaal niet.
      Maar het vervelendste is als ik dat geluid hoor. Ik ben dan aan het typen.
      Ik hoor maximaal 2 "pings", letters verschijnen niet meer. Soms na die pings
      ben ik op tijd gestopt met typen en heb ik nog internetverbinding. Dan is mijn cursor
      weg en moet ik in het vlak klikken waar ik kan typen en kan ik weer verder.
      Maar vaak als ik die "pings" hoor heeft dat tot gevolg dat mijn internet verbreekt.

Comment

Open hier eens een vraag.
        Is nl. een merkwaardig verschijnsel.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ok, bedankt . Trouwens die link die jij gaf en die verwijderd is (over internetverbindingen), kon ik niet uitvoeren. Er stond iets van Winsock2 ontbrak ofzo. Maar ik heb al een manier gevonden om de verbinding sneller te herstellen (ipv de computer opnieuw opstarten). Nu alleen nog een oplossing om het probleem te voorkomen.

Comment

misschien heb je hier iets aan ................

Komma@
            Houston we have a problem ...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍