Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik kan geen pdf openen in chrome

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik kan geen pdf openen in chrome

Vreemd ik kan al een tijdje geen pdf openen in de google chrome browser
    als ik op een link klik wat een pdf moet openen, dan opent er wel een nieuw tabblad maar dat blijft vervolgens een zwart scherm verder niks

Als ik FF gebruik dan heb ik geen probleem.

Ik heb de laatste updates van adobe en deze versie van chrome
    Versie 32.0.1700.41 beta-m Aura ook de laatste volgens mij

ik zie de plugin voor adobe wel gewoon staan op het lijstje, ik snap er echt niks van. En het maakt niet uit van wat voor sites het is gewoon altijd zo dat het niet opent
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

typetje,

Misschien heb je hier iets aan?
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

die heb ik ook al bekeken, maar ik kan nergens ontdekken of het aan of uitstaat en hoe dan ook wat er ook ingeschakeld staat er opend gewoon niks ik heb wel een pdf geopend maar krijg dan een zwart scherm als ik vervolgens pagina opslaan doe dan download hij hem wel en kan ik hem wel lokaal bekijken.
      Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door typetje Bekijk Berichten

Ik heb de laatste updates van adobe en deze versie van chrome
        Versie 32.0.1700.41 beta-m Aura ook de laatste volgens mij
        De meest recente stabiele versie van Google Chrome staat hier, door Pascal aangeboden. Ik weet niet zeker of het een goed idee is om Beta-versies te gebruiken.
        Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Staat de Chrome PDF Viewer in de plug-in lijst? Zelf gebruik ik Sumatra PDF viewer in plaats van Adobe. In Google Chrome open ik de PDF documenten met gemak en krijg eerst een waarschuwing dat het eventueel om "gevaarlijke inhoud" kan gaan. Vervolgens toestemming geven en het is voor elkaar.

Comment

Nog steeds geen oplossing
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Chrome heeft een ingebouwde pdf reader, niet te verwarren met deze van Adobe

https://support.google.com/chrome/answer/142056?hl=nl
              Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
              E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

nou na veel gezoek in die lijst gekomen ik heb de ingebouwde ingeschakeld die stond uitgeschakeld en adobe ingeschakeld, ik ga even kijken of het dan wel lukt.
                Liefs Typetje

read my blog

Comment

nu vind ik natuurlijk weer niet zo snel een webpagina met een pdf bestand nou zodra ik het tegen ben gekomen en heb uitgetest dan kom ik er hier wel weer op terug
                  Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door typetje Bekijk Berichten
                    nu vind ik natuurlijk weer niet zo snel een webpagina met een pdf bestand

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...57967247,d.d2k

Comment

Oké dat werkt dus niet hij wil hem gelijk opslaan en ik wil hem gewoon openen in de browser nieuw tabblad zoals dat altijd gebeurde. Normaal gaat dat ook zo en dan kan je hem opslaan als je dat wilt.
                      Liefs Typetje

read my blog

Comment

Dan is er waarschijnlijk iets in je Chrome instellingen veranderdt.

Als je de Ctrl ingedrukt houd en op de PDF link klikt, wat gebeurt er dan?
                        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

heb ik nu de chrome viewer weer uitgeschakeld en de adobe weer ingeschakeld,

doet ie dat ook gelijk mijn documenten openen om op te slaan, maar hij opent er nu wel een nieuw tabblad bij en dat is wit,
                          voorheen zwart er is wel beweging maar niet die ik wil
                          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
                            Dan is er waarschijnlijk iets in je Chrome instellingen veranderdt.

Als je de Ctrl ingedrukt houd en op de PDF link klikt, wat gebeurt er dan?
                            ook niet zelfde verhaal
                            Liefs Typetje

read my blog

Comment

deze vanaf de site van adobe help doet het wel

http://help.adobe.com/nl_NL/reader/X...der_X_help.pdf
                              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X