Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WPA-sleutel draadloos netwerk wordt niet herkend

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• WPA-sleutel draadloos netwerk wordt niet herkend

We gebruiken tijdelijk een ander wifi netwerk. Nu probeer ik een laptop met XP, servicepack 3, met dat wifinetwerk te verbinden. Het draadloze netwerk staat in de lijst met beschikbare netwerken. Als ik een verbinding wil maken vraagt de computer om een netwerksleutel. Als die ik 2 keer hebt ingetypt (al tig keer geprobeerd dus ik ga niet meer uit van typefout) krijg ik steeds de opmerking: "Het wachtwoord van het netwerk moet afhankelijk van de netwerkconfiguratie 128 bits of 256 bits zijn. U kunt het wachtwoord opgeven door 8 tot 63 ASCII-tekens dan wel 64 hexadecimale tekens in te voeren". Vervolgens kan ik alleen op OK drukken en wordt opnieuw 2 keer om de netwerksleutel gevraagd.
    Wat doe ik fout?

Groeten, Lenny

Gebruik eens deze converter
    Last edited by dorado; 27-12-13, 13:19.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Wel verbinding met draadloos netwerk maar niet met internet.
      Wat doe ik fout?

Comment

Wellicht heb je ook een interne netwerkkaart die je ff moet uitschakelen.... Kijk daarvoor in apparaatbeheer. [windowstoets+r] -> typ: devmgmt.msc onder netwerkkaarten...

Heb je de ingebouwde netwerk diagnose gedraaid? Als je rechtsklikt op je LAN verbinding kan je de diagnose starten door te klikken op Problemen vaststellen

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X