Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Microsoft Outlook probleem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Microsoft Outlook probleem

Ik heb weer maar eens, natuurlijk in Windows 8, problemen met mijn Microsoft Outlook. Verzenden meestal geen probleem maar ontvangen gebeurt vaak niet. Als ik wat teveel zoek blokkeert uiteindelijk alles en kan ik zelfs geen programma's meer openen. Enige mogelijkheid: systeemherstel zo lang mogelijk geleden. Wanneer dan alles terug werkt, maak ik een nieuw herstelpunt, maar als dan het probleem weer begint, en ik naar dat laatste herstelpunt ga, werkt er niets. Het gaat over een skynet adres. In microsoft outlook 2010.

Hier is eeen artikel hoe je je e-mail instelt.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hoe ik Email instel weet ik ondertussen wel. MSO 2010 loopt op mijn computer en kleine laptop XP, en op mijn computer in Windows7. Geen enkele geeft problemen. Maar wat ik heb in Windows 8 (natuurlijk) is wel zeer ongeloofwaardig. MSO loopt enkele dagen zonder probleem, en kan dan plots geen mail meer ontvangen. (geen volle IN of zo, want dat heb ik ook uitgetest door alle mappen leeg te maken). Mijn enigste oplossing: systeemherstel met daarna hetzelfde gevolg.
      MAAR NOG STRAFFER: om van de problemen met MSO 2010 af te zijn installeerde ik Thunderbird. HETZELFDE scenario: loopt enkele dagen goed, maar zodra hij het op MSO 2010 niet meer doet, doet hij het ook niet meer op Thunderbird.
      Nu vraag ik mij af welke tovenaar daar een oplossing voor weet.

Comment

Gisteren, toen het probleem zich weer stelde, even Avast afgezet en dan werkte het weer, ook toen ik Avast terug inschakelde. Maar nu heb ik weer geen geluid, hoewel alles staat aangeduid als werkt perfect EN dat de luidspreker is uitgeschakeld.
        Windows 8 of Toshiba, waar zit het probleem.

Comment

Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
          Kopieer onderstaande code:
          @ECHO OFF
          IF EXIST log.txt DEL /Q log.txt
          ECHO Reconfigure AudioServices>> log.txt
          FOR %%S in (
          "Audiosrv"
          "AudioEndpointBuilder"
          ) DO (
          >>log.txt (
          ECHO %%S
          SC CONFIG %%S start=auto
          SC START %%S))
          START notepad log.txt

Ga naar Bestand - Opslaan als.
          Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
          Bij "Bestandsnaam" zet je:audio.bat.
          Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
          Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → Als administrator uitvoeren

Herstart je pc. Kijk of het probleem nog is of niet.

Comment

Waar vind ik in Windows 8. Start?

Comment

Dit artikel kan je daarover informeren...

Comment

In die Toshiba staat een icoon dat me naar 'alle programma's' brengt. Alles gedaan en op bureaublad gezet. Maar op dit ogenblik werkt alles weer na een systeemherstel. Zal misschien beter wachten tot ik het weer eens voor heb?

Comment

Mooi dat het weer werkt

Comment

Wat de problemen van het ontvangen van mail betreft, is de oorzaak AVAST. Nu raad men mij aan om Windows Security Essentials (of zo iets) te installeren en Avast te verwijderen. Om duidelijk te zijn mijn Microsoft Outlook 2010 in Windows8, ontvangt plots geen mail meer. Even Avast afzetten en alles loopt terug normaal. Extra eigenaardig ook Thunderbird ontvangt dan geen mail. Ze worden dus duidelijk tegen gehouden door Avast. Wat die Windows Security betreft, normaal zou die in Windows 8 zitten, maar ik vind hem niet. Mogelijk zelf verwijderd omdat er geen twee virusprogramma's tegelijk zouden werken?

Comment

Volgens je profiel draai je Windows XP met Windows Internet Security, maar dat terzijde...

Vervolgens kunnen we eens even kijken wat er op je computer geïnstalleerd staat:
                      • Download PC Info naar je bureaublad.
                      • Unzip en klik op SetupPC Info.
                      • Doorloop het installatieproces.

.
                      Dubbelklik op PC Info.
                      De scanning wordt nu ingezet...
                      Na de scanning selecteer je de tab: Logs
                      Vervolgens check je uitsluitend deze items:
                      .
                      • Software
                      • Software Installed List
                      • Startup List
                      • Running Processes

.
                      Klik nu op 'Create a log' kopieer en plak deze in je volgende posting.

Comment

Dat wordt iets voor morgen. En inderdaad volgens mijn profiel draai IK XP, maar op DIE computer draai ik ook Windows 7. Maar nu gaat het over de laptop van mijn vrouw en die draait op Windows 8. Dat maar voor de duidelijkheid. In je profiel kan je dat allemaal niet zetten dacht ik.

Comment

Als ik wil staren komt er Windows smart is voorkomen (sic) dat deze app is gestart. Dan niets meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
                            Als ik wil staren komt er Windows smart is voorkomen (sic) dat deze app is gestart. Dan niets meer.
                            ?????

Comment

Ik heb dat gedownload, en, als ik op setup klik gaat er een blad open met setupPCinfo, als ik daar op dubbelklik komt er een kadertje met de tekst die ik al schreef: Windows smart is voorkomen dat deze app wordt gestart. Er komt geen keus om ze te negeren. Gewoon OK en als je daar op klikt kadertje weg en er gebeurd niets.

Comment

Working...
                              X