Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gasttoegang via Linksys EA6700 werkt niet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gasttoegang via Linksys EA6700 werkt niet

Zoals de titel aangeeft geraak ik niet op internet via de gasttoegang van mijn router.

De gasttoegang is nochtans ingeschakeld. Wanneer ik verbinding maak met de gastaccount, en ik open een browser, zou normaal een aanmeldingspagina moeten verschijnen, maar dit gebeurd niet.

Iemand een idee wat er fout loopt?

Alvast bedankt!
    Kurt
    Corsair Obsidian 650, Corsair 850W PSU, Asus Z87 deluxe WIFI-AP LGA-1150 socket mobo, INTEL Core i5, Zalman CNPS 10X Intel cpu-cooler, Corsair-TwinX DDR3 16Gb (2x8Gb), Asus EN7600GS Top Silent 1024Mb pci-x, Solid State disk 120Gb, Western Digital 3Tb.

Ik weet toevallig dat deze router op de oude firmwares inderdaad vaak problemen gaf met deze handeling. Probeer eens een firmwareupdate uit te voeren en te kijken of dat verschil maakt.

Comment

Firmware update lukt niet, of beter 'geen nieuwere versie beschikbaar'...

Intussen heb ik wel ontdekt dat wanneer ik de 5Ghz uitschakel, dan werkt alles normaal. Maar, in principe is dat niet de bedoeling. Wel een beetje jammer voor een toestel van Linksys, en dan nog één vd duurste modellen.
      Corsair Obsidian 650, Corsair 850W PSU, Asus Z87 deluxe WIFI-AP LGA-1150 socket mobo, INTEL Core i5, Zalman CNPS 10X Intel cpu-cooler, Corsair-TwinX DDR3 16Gb (2x8Gb), Asus EN7600GS Top Silent 1024Mb pci-x, Solid State disk 120Gb, Western Digital 3Tb.

Comment

Working...
      X