Mededeling

Collapse
No announcement yet.

venster zoekmachine opent automatisch bij openen internet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• venster zoekmachine opent automatisch bij openen internet

Hallo,

Ben hiernaar toe verwezen door Emphyrio n.a.v. mijn vorige topic:
    http://www.nucia.eu/forum/threads/71...d=1#post692895

Door wat we daar opgeschoond hebben doet het volgende probleem zich nu voor;

Bij het opstarten van de browser (internet explorer) open automatisch steeds een pop up scherm van invoegtoepassingen mee...en dit blijft steeds komen?

Ik zal der wel iets mee moeten, hebher en der wat gelezen op internet en voor zover ik begrijp dan google als standaard zoekmachine instellen. Alleen het hele veld is leeg en ik heb geen idee hoe ik hier iets moet instellen.
    Ik weet dat daar voorheen idd meerdere zoekmachines stonden, maar dat alles uitgeschakeld stond m.u.v. google..maar ik begrijp dat een van de opschoonprogramma's, welke ik in opdracht van Emphyrio heb uitgevoerd alles opgeschoond heeft..ben ik uiteraard blij mee want ik hoef al die zoekmachines ook helemaal niet niet.

Wat kan ik hier tegen doen?

Groet,
    Nynke

Open Intnet Explorer & combineer [Alt & x] → Invoegtoepassingen beheren.
    Klik op Zoekmachines. Hier kun je je instellingen aanpassen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hallo Dorado...

Ja, dat wist ik al wel.
      En het venster popt sowieso automatisch al op, dus dan ben ik daar ook al.
      De vraag is; hoe zorg ik ervoor dat dit scherm NIET meer automatisch verschijnt?

De oplossing is volgens mij een standaard zoekmachine instellen.
      - mijn veld is namelijk helemaal leeg
      - en ik weet niet hoe dat moet.

Nynke

Comment

Ik begrijp je vraag niet.
        Kun je mss een afbeelding posten?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hallo NynkeF,

De beste zoekmachine is Startpage. Google naar 'Startpage web zoeken'.

Als je de startpagina met het zoekveld van Startpage ziet, staat er onder het zoekveld: "Voeg toe aan IE". Als je daar op klikt kun je nog kiezen tussen HTTP en HTTPS. ('Install' staat er dan geloof ik).

Dan heb je in elk geval een goede zoekmachine geïnstalleerd. Die zie je dan ook in het venster "Invoegtoepassingen beheren".

Comment

Dorado en Leono,

Ik heb het al opgelost.

Mede dankzij de aanwijzingen van Leono..alleen wilde ik niet Startpage als standaard zoekmachine..maar heb even gezocht en het is nu toch gelukt..geloof ik..

Ik zet hem op opgelost.
            Bedankt voor jullie reacties

Nynke

Comment

Working...
            X