Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eén enkele site wil niet laden.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eén enkele site wil niet laden.

Ik heb blijkbaar een heel gek probleem, want niemand heeft me tot nu toe kunnen helpen.

Ik heb sinds drie dagen, ineens, geen tot extreem traag toegang tot mijn startpagina, een voetbalforum. Alle suggesties heb ik gedaan, ik heb alle browsers uitgeprobeerd, ik heb systeemherstel gedaan, Firefox opnieuw geinstalleerd, ccleaner, malwarebytes, noem het maar op. Via tapatalk gaat het redelijk, maar ook niet zo snel als normaal. Als ik met de telefoon het forum bezoek, dus niet via tapatalk, dan is er niks aan de hand.

Wat kan dat nou zijn? Ik wil geen dramaqueen zijn, maar ik wordt er lichtelijk wanhopig van. Al was het alleen al omdat elektronica hoort te werken. Punt

Krijg je een foutmelding in de vorm van een http error of krijg je de site half te zien o.i.d.?
    Post in het laatste geval eens een schermafbeelding..

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Witte pagina, die uiteindelijk dan wel laadt. Maar het duurt echt minutenlang per keer.

Comment

Om welke site gaat het?

Comment

www.devoetbalkantine.nl

Niemand heeft problemen, behalve ik

Comment

Zet in je browser waarmee je de site bekijkt alle toevoegingen en extensies uit en bekijk de site opnieuw.
            Hier staat bijvoorbeeld hoe je dat in Firefox doet.

Comment

Dat hielp niet, helaas.

Ik heb Firefox compleet weggevaagd, met alles er op en eraan, dus ook alle bookmarks en addons/extentions etc. Ccleaner nog eens gebruikt. PC uitgezet. PC aangezet, via IE () doet www.devoetbalkantine.nl het nu wel. Firefox geïnstalleerd, daar deed de site het nu ook, totdat ik hem als homepage zette, toen ging het weer mis. Maar zet ik nou een willekeurige site als homepage, dan is er niks aan de hand (met de gekozen site dan, het forum blijft dan helaas niet/zeer slecht bereikbaar)

In IE is niks aan de hand, Chrome doet nu ook 'normaal', maar Firefox dus niet. IE weiger ik te gebruiken, Chrome is ook niet mijn favoriet, maar als Firefox niet meewerkt, zal ik toch maar moeten overstappen

Comment

Misschien heb je Firefox toch niet helemaal weggehaald.

Installeer Firefox opnieuw & herstart je pc.
                Verwijder nu
                • Firefox &
                • Mozilla Maintenance service

via Start → Configuratiescherm → Een programma verwijderen
                Click image for larger version

Name:	ffverwijdering.png
Views:	2
Size:	24,5 KB
ID:	1067804
                Let hier op het aanvinken van het wissen Mijn persoonlijke gegevens en aanpassingen van Firefox verwijderen

Herstart pc na de verwijdering.

Start CCleaner op of laat CCleaner updaten.
                • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
                • Selecteer het tabblad Geavanceerd
                • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
                • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de Prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
                • Selecteer het tabblad Instellingen
                • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
                • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
                • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
                • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
                • Klik op Scan naar problemen.
                • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK

Herstart je pc.

Na deze stappen kun je Firefox schoon installeren.

Comment

Working...
                X