Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Internet valt constant weg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Internet valt constant weg

Sinds gisteravond heb ik problemen met mijn netwerk. Mijn internet is al enkele dagen erg traag en gisteravond besloot ik om een kijkje te nemen op de router. Na alles nagekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat alles toch goed ingesteld stond.

Even nadat ik de router opnieuw opstartten viel internet compleet weg. Niet alleen op mijn laptop maar op alle apparaten in huis.

Ik heb uiteindelijk naar veel dingen te proberen toch de router naar de fabrieksinstelling teruggezet. Echter na een random aantal minuten valt het internet weer weg. Ik heb dit verschillende keren herhaald met geen resultaat. Ook heb ik de provider gebeld om de status van het modem op te vragen. De medewerker vertelde mij dat het modem in orde was. Echter zag hij wel dat de router niet om internet vroeg bij het modem.

Als ik de laptop en router met een kabel verbind heb ik ook geen verbinding.
    Het betreft een Linksys E3200 router en alle pc's draaien op Windows 7

Zou iemand mij verder kunnen helpen met dit probleem?
    Alvast bedankt,

Ruby

Ik heb onlangs zoiets gehad. Bij mij is een monteur van mijn internetprovider langsgeweest en hij heeft het roestgedeelte van de kabel verwijderd cq. vervangen, waardoor ik momenteel storingvrij en constant kan internetten.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Helaas werkt dit niet voor mij. Ik heb al verschillende kabels geprobeerd tussen het modem en de router

Comment

Het gaat om de kabel naar de contactdoos van je televisie-ontvangst.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
        X