Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Out of memory (allocated 3407872) (tried to allocate 19456 bytes)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Out of memory (allocated 3407872) (tried to allocate 19456 bytes)

Ik krijg bij één website de volgende mededeling op mijn desktop Windows 7 64 bits.

Fatal error: Out of memory (allocated 3407872) (tried to allocate 19456 bytes) in /home/ren/domains/renaultforum.nl/public_html/forum/phpbb_seo/phpbb_seo_class.php on line 388

Op mijn mobiel komt die site zonder problemen binnen.
    Last edited by dorado; 26-11-14, 13:23.

Doe eens Alle Programma"s => Systeembeheer -> Hulpprogramma Geheugencontrole.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Zal ik morgen doen. Ben nu mobiel. Sorry

Comment

Dat wat u wijst vind ik niet, maar in Bureau-accesoirs vind ik werkset en daarin dit:
        Click image for larger version

Name:	Geheugen.jpg
Views:	1
Size:	40,1 KB
ID:	1068016

In Internet Explorer werkt het zonder problemen, maar in Firefox dus niet.
        Nog sterker: juist zoals bij NUCIA krijg ik een mail als er iets nieuws is in een onderwerp waarvoor ik mij interesseer. Wel dan gaat dat gewoon in Firefox open! Probeer ik dan naar de beginbladzijde te gaan lukt het niet.
        Last edited by theo2602; 27-11-14, 09:20.

Comment

Herinitializeer Firefox eens.

Comment

Zal het morgen doen, ik laat weten of het lukt.

Comment

Gelukt, hartelijk bedankt. Was even in paniek toen mijn vertrouwde startpagina niet tevoorschijn kwam, maar snel gevonden. Bedankt.

Comment

Probleem opgelost

Comment

Na afzetten van de computer had ik het opnieuw, opnieuw reset nu weer klaar. Is wel vervelend, want telkens ik Firefox reset, verdwijnen de adressen uit 'Buienalarm'.

Comment

Verwijder handmatig FF.

Verwijder de Firefox-installatie map die je hier kunt vinden, standaard: C:\Program Files\Mozilla Firefox of, op 64-bits Windows, C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox. (Maak eventueel eerst een back-up van de "plugins" submap, zodat je deze later kunt herstellen als je van plan bent FF op opnieuw te installeren .)

Verwijder de Firefox-map met tijdelijke gegevens (* mfl bestanden, cache en updates.), hieronder vermeld. (Belangrijk: Verwijder alleen de hieronder vermelde mappen. (Verwijderen van de verkeerde map zal je gebruikersprofiel gegevens verwijderen!)

1. Windows 7/Vista: * %LocalAppData% \ Mozilla \ Firefox
                    2. Windows 7/Vista: %LocalAppData% \ VirtualStore map \ Program Files \ Mozilla Firefox
                    (als het bestaat)

Verwijder indien nodig de "Mozilla Firefox" snelkoppelingen in het Windows Start - menu Programma door rechts te klikken en het verwijderen van items.
                    Download en installeer Firefox opnieuw.

* %LocalAppData%= C:\Users\{user}\AppData\Local

Comment

De website komt nu normaal tevoorschijn, dus ga ik dat voorlopig niet doen. Ik heb uw uitleg wel weggeschreven in een Word bestand, zodat ik het kan doen als het probleem terug komt. Hartelijk bedankt voor uw hulp.

Comment

Working...
                      X